شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
در حاليكه چند روز بيشتر به انتخابات نظام مهندسي كشاورزي خوزستان باقي نمانده است به يكباره، موجي از شور و هيجان از سوي دهها هزار مهندس كشاورزي براي حضور در انتخابات به راه افتاده است.
بر اساس اخبار واصله، بنظر مي رسد رقابت اصلي در اين دوره از انتخابات بين دو گروه تيم مورد حمايت سازمان جهاد كشاورزي به رهبري محمد قاسمي نژاد معاون توليدات گياهي سازمان و تيم حاكم بر نظام مهندسي كشاورزي به رهبري فتح اله ابوعلي مي باشد.

تيم مورد حمايت جهاد كشاورزي با ائتلافي تحت عنوان نوآوران(1+7) پا به ميدان رقابت گذارده و به شدت مورد انتقاد تيم مقابل مي باشد. تيم حاكم بر نظام مهندسي كشاورزي معتقد است دستورالعملي از سوي جهاد كشاورزي براي بسيج كليه امكانات دولتي و فشار بر مديران جهاد كشاورزي شهرستان ها و ناظرين در شرف استخدام جهت راي دادن به اين ليست مطرح شده است كه البته برخي كارشناسان، اين رويكرد را ناشي از كدورت شخصي ميان چنگلوايي و ابوعلي بر سر تصدي پست رياست سازمان جهاد كشاورزي خوزستان مي دانند.

از طرفي ائتلاف نوآوران(1+7) نيز اعتقاد دارد كه تيم حاكم بر سازمان نظام مهندسي كشاورزي كه در انتخابات اين دوره با ائتلافي تحت عنوان آينده روشن پا به عرصه انتخابات گذاشته، در طول چهار سال گذشته عملكرد روشن و مشخصي در خدمت به مهندسين كشاورزي نداشته و نياز به يك تحول در سازمان نظام مهندسي، آنها را مجاب به حضور در اين انتخابات نموده است.
در اين بين ائتلاف هواي تازه هم پا به ميدان انتخابات گذاشته است و اعلام كرده كه بدليل دهها شعار و وعده عمل نشده در سه دوره قبل و به احترام شعور هزاران مهندس فرهيخته عضو سازمان نظام مهندسي كشاورزي از دادن شعار و برنامه هاي رنگارنگ تبليغاتي خودداري مي كند و فقط يك وعده شرافتمندانه مي دهد، آن هم مطالبه گري حداكثري منافع كشاورزي خوزستان و خواسته هاي بحق مهندسين، بدون ترس و واهمه.
گفتني است چهارمين دوره انتخابات نظام مهندسي كشاورزي خوزستان، روز جمعه 26 ارديبهشت ماه در محل آمفي تئاتر شهيد فريدنيا جهاد كشاورزي برگزار مي شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
مهندس کشاورزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
comment
0
2
comment فقط ائتلاف هوای تازه می تواند تغییرات مطلوبی را بوجود بیاورد[...]
comment
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
0
1
comment رای ما به امید فراز و مهندس نسیمی زاده

حالا همه با هم هوای تازه.......
comment
حسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
1
0
comment بنظرمن مهندس علي عالي پور باتوانايي كه داره ميتواند نظام مهندسي راسروسامان بدهد
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
0
1
comment از تکرار مدیران گذشته خسته شدیم[...]به نظر من بذارین این هوای تازه بیاد شاید واقعا هوایی برا تنفس داشت هرچند امیدی نیست ........
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار