شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
مسئولیت بلوار ی كه سالها نيمه كار مانده با كيست؟!
روزنامه کارون؛ حسين عسكري:
اهالي خيابان‌هاي انتهاي فاز يك پادادشهر و مسير منازلي كه به بهشت‌آباد منتهي مي‌گردند از وضعيت بلوار كه گفته مي‌شود شهيد شريعتي نام دارد و فلكه انتهاي بلوار فاز يك را به كلانتري 36 وصل مي‌كند، ناراحت هستند.
يكي از اين افراد محمدرضا نام دارد كه خود را يكي از قديمي‌ترين اهالي آن محله مي‌داند. او عدم روشنايي را اصلي‌ترين مشكل مسير ياد شده دانست و گفت: هر طور فكر مي‌كنم نمي‌دانم مسوولان تحت چه نظريه كارشناسايي شده‌اي اجازه مي‌دهند از اين خودروها تردد كنند. او گفت: جان انسان‌ها بيشتر از اين ارزش دارد كه براي 10 دقيقه زود رسيدن مسيري تاريك و حتي فارغ از  علائم ايمني را در اختشاران قرار دهيم؟ وي در ادامه گفت: اين مسير تا جايگاه سوخت مستقر در بلوار باهنر مشكل دارد و معلوم نيست چرا مسوولان منطقه 8 اهواز اين همه نسبت به اين مسير بی تفاوت شده‌اند. يكي ديگر از اهالي محل به نام حسن ضمن تاييد صحبت‌هاي نفر قبل اضافه كرد: بسياري از قسمت‌هاي مسير هنوز آسفالت نشده است و اين حكايت چند ماه و حتي بيش از يكسال است كه ادامه دارد، مشخص هم نيست كه چه كسي بايد پاسخگوي مردم باشد.
اين شهروند ادامه داد بسياري از رانندگان كه به شرايط جاده آشنايي ندارند و به مشكل برمي‌خورند و دچار ضررهاي مالي زيادي مي‌گردند، زيرا به يكباره از مسيري آسفالتي به مسيري خاكي و ناهموار وارد مي‌شوند كه كنترل كردن خودروها برايشان درآن لحظه سخت خواهد بود. او نبود چراغ راهنما بر سر دوربرگردان‌ها و خيابان‌هاي اصلي و پرتردد مسير را از اصلي‌ترين مشكلات دانست و از مسوولان خواست نسبت به نصب چراغ در كنار ساير علائم هشداردهنده اقدام كنند. احمد ديگر شهروندي بود كه با ما درخصوص اين مسير و مشكلات آن هم‌صحبت شد. وي اظهار داشت: متاسفانه كم‌كاري مسوولان حال به هر بهانه و دليلي براي مردم مشكل‌ساز شده است. آسفالت نيمه كاره، حفاري بسيار طويل جاده در مقابل مسجد خاتم‌الانبياء، عدم آسفالت در ورودي مسير روبروي جايگاه كه رانندگان را مجبور مي‌كند از مسيري ديگر و با خريدن خطرات بسيار وارد مسير شوند، نبود چراغ راهنما و... باعث شده است تا اين مسير كه مي‌تواند هم از بار ترافيك كم كند و هم كار عبور و مرور و حمل و نقل را آسان نمايد، براي رانندگان به جاده‌اي حادثه‌ساز تبديل شود. او از مسوولان شهر اهواز خواست كه اولويت خود را براي پروژه‌هاي منطقه به تكميل و ترميم نقاط ضعف اين مسير اختصاص دهند و اضافه كرد: چه بسا اگر اين مسير به كلانتري و بسيج حوزه شهري ختم نمي‌شود شاهد ناامني‌هايي هم در اين مسير تاريك مي‌شديم.
در كل مي‌توان گفت درخصوص مشكلات اين مسير با هر كدام از شهروندان در هر سن و سال و جنسيت هم‌صحبت شديم عدم روشنايي، نبود علائم راهنمايي و رانندگي(خط‌كشي)، نيمه كاره بودن آسفالت، جداول بدشكل كه به  محلي براي جمع شدن زباله‌ها تبديل گرديده اند، نبود تابلويي كه مشخص كند نام بلوار چيست را از اصلي‌ترين مشكلات اين مسير دانستند و از مسوولان شهرداري منطقه 8 و ساير دستگاه‌هاي اجرايي در منطقه خواستند تا هر چه سريعتر براي رفع اين مشكلات دست به كار شوند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
comment
0
0
comment فکر میکنم برق روشنایی با شرکت برق است تا شهرداری .
همین آقایون پول عوارض شهرداری ، پسماند و عوارض نوسازی شهرداری را پرداخت کرده اند.؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار