شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
سیدشریف حسینی:
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق صورت گرفته از این پس زباله های شهر شیبان آتش زده نمی شود و به سایت بازیافت اهواز منتقل می شود.
نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق صورت گرفته از این پس زباله های شهر شیبان آتش زده نمی شود و به سایت بازیافت اهواز منتقل می شود.

سیدشریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهر شیبان که در نزدیکی شهرستان اهواز قرار دارد با مشکلات بی شماری مواجه است و مردم این شهر مراجعات بی شماری برای حل مشکلات خود داشته اند.

وی افزود: یکی از مشکلات شهر شیبان موضوع جمع آوری زباله این شهر است که در مدت اخیر باعث ایجاد نارضایتی های بی شماری برای شهروندان شده است زیرا مکانیزمی برای بازیافت این زباله در شهر شیبان پیش بینی نشده بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته بین شوراهای شهر شیبان و اهواز و با همکاری شهردار کلانشهر اهواز، این موضوع خوشبختانه حل شده و از این پس مردم شیبان مشکلی بابت نحوه بازیافت زباله نخواهند داشت.

حسینی اظهار کرد: پیش از این زباله های شهر شیبان پس از جمع آوری در نقطه ای در بیرون شهر تلنار و در اغلب موارد آتش زده می شد که این موضوع باعث تحمیل مشکلات زیست محیطی و بهداشتی بی شماری به مردم شیبان شده بود.

وی افزود: خوشبختانه با این توافق صورت گرفته از این پس زباله های شهر شیبان به مرکز بازیافت زباله کلانشهر اهواز منتقل می شوند و آنجا به صورت مناسب بازیافت می شوند.

حسینی تاکید کرد: این موضوع گام بلندی در راستای سالم سازی محیط شهر شیبان از انواع آلودگی ها است و مقدمه ای برای اجرای طرح ها و توافقات دیگر برای رفع برخی دیگر از معضلات زیست محیطی این منطقه است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شیبان که هم اکنون در محدوده شهرستان باوی است با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کند و ما از مسئولان به خصوص استاندار خوزستان انتظار داریم برای حل مشکلات این شهر توجه ویژه ای داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: شیبان مردم وفاداری به انقلاب اسلامی و کشور دارد به همین دلیل لیاقت آنها داشتن شهری با امکانات بیشتر و مشکلات کمتر است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment ملاثاني هم زباله را كنار شهر رامين تخليه وآتش ميزنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار