شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
رییس جمهوری با اشاره به نوع خدمات رسانی سازمان هلال احمر گفت: شاید تنها سازمان امدادگری که مرز و حزب نمی شناسد و جناح را مد نظر قرار نمی دهد حتی مذهب و حتی ملیت و دین را و فقط در خدمت نجات انسان می باشد، هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز - دوشنبه - در آیین گرامیداشت هفته هلال احمر طی سخنانی گفت: بسیار خوشحالم که در جمع فداکاران و تلاشگرانی هستم که در راه نجات انسان ها و کسانی که در مسیر تسکین آلام مردم خود را آماده کرده اند و در روز نیاز وارد عمل می شوند.

روحانی اظهار داشت: خود قرآن مجید هم در برخی از آیات خطاب به آنچه به ما می گوید مربوط به انسان است یَا أَیُّهَا الْإِنسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَی رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ، آنجا که به ما می گوید اگر یک نفر کشته شود فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاس جَمِیعاً.

رییس جمهوری ادامه داد: در بسیاری از امور بحث ما ویژگی های اعتقادی، عقیدتی، سیاسی، تمایلات شخصی، قومی و تعلقات مربوط به محیط جغرافیایی، هیچ چیز وجود ندارد، همان که فرمود من سمع رجل ینادی یا للمسلمین. صدای یک انسان را بشنوید که بگوید کمک. آن وقت گفت فلم یجبه فلیس بمسلم، تعبیر بسیار قوی است، اگر گرفتاری فریاد می زند و تو اعتنا نمی کنی، پس تو مسلمان نیستی، پیامبر می گوید پیرو من، امت من و جزء امت من نیست. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار