شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
با حکم عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، ابراهیم بریحی نژاد به عنوان شهردار جدید شهر شهید چمران معرفی و منصوب شد.
 امام جمعه شهرستان ماهشهر  در مراسم تودیع و معارفه شهردار چمران اظهار کرد: گفت: این انتصاب را در این ماه و در این روز به فال نیک خواهیم گرفت و امیدواریم شهردار جدید در خدمت رسانی به مردم این شهرستان نهایت تلاش و همت خود را به خرج دهد.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالحسین غبیشاوی افزود: خصوصیات یک مدیر خوب و مدبر، تفکر و برنامه ریزی دقیق در راستای پیشبرد اهداف آن مجموعه خواهد بود. تندروی و خودخواهی به صلاح یک مجموعه نخواهد بود بلکه آن را از افق های روشن ترسیم شده دور خواهد کرد.

وی نصریح کرد: مدیر موفق کسی است که در تمام کارها مشورت کند و در پیشرفت امور همت داشته باشد، صبر پیشه کند و هیچگاه عقب نشینی نکند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان نیز در این جلسه عنوان کرد: اعضای شورای شهر باید با یکدیگر همکاری داشته باشند زیرا قلب تپنده هر مجموعه شهرداری، شورای شهر آن خواهد بود.

عبدالحمید جولا نژاد تصریح کرد: تعامل و همکاری اعضای شورای شهر با شهردار، نخستین گام مهم و ارزشمند در راستای پیشرفت آن شهر خواهد بود چرا که همه ما مسئولان باید در چارچوب قانون تمام نیازهای مردم را رفع و رجوع کنیم.

وی یادآور شد: مجموعه شهرداری یک دولت کوچک به شمار می آید و همه اعضای این دولت کوچک که خدمت گزار مردم هستند باید طبق قانون تعیین شده گام بردارند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
میثاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
comment
0
0
comment سلام هر روز شهرداری با افکار جدید و بی نتیجه بر سر ما حکومت میکنه شهردار محترم تو این شهر کسانی هستن یک لقمه غدا رو به زور واسه خانواده هاشون مهیا میکنن چه برسه به اینکه پچه هامون بفرستیم انواع کلاسهای آموزشی و ورزشی از شما خواهشمندم که این جوب های جراحی رو سرپوش کنید چون اکثر فاضلاب خونه ها در این جوب ها قرار دارند که بچه های ما که تو خیابون فوتبال بازی می کنن و توپشون که در حین بازی تو این جوب ها میفته و اون در میارن و دوباره با اون بازی می کنن که ابن باعث انتقال انواع بیماری های پوستی می شود من ساکن خیابان ولی عصر هستم می توانید جهت اطلاع یه روز عصر چرخی تو این خیابان بزنید و شاهد باشید در ضمن ترمینالی که بیرون از شهر گذاشتید و ساعت های آخر ظهر و شب خیلی خطرناکه که این رانندها اونجا پیاده می کنن شما در نظر بگیرید ما دخترانی داریم که دانشجو هستن و بعضی از کلاسهاشون مجبورن ساعت های اخر روز اخذ کنن با چه امنیتی اونجا پیاده بشن و خودشون به مرکز شهر برسونن شما هم پدر هستید باید درک کنید پدری که به زور خرج خونه رو در میاره و فرزندش انتظاراتی هم از اون داره اگه به جای همین پارکی کنار مدرسه درست کردید ترمینال می گذاشتید بهتر نبود ماشین های برون شهری که نداریم 2ایستگاه بیشتر نداریم یه سربندر با ماهشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار