اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۳۵
تعداد نظرات: ۲۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
گیرنده: شهردار محترم اهواز

غلامرضا جعفری – آقای شهردار نخست سلام مرا بپذیرید و سپس؛ آدم ها،همانگونه که به طور معمول رنگ چشم های شان متفاوت است،نگاه شان به جهان اطراف نیز یکی نیست. برخی کوتاه و برخی قد بلند،برخی چاق و برخی لاغر،یکی نگران و افسرده و دیگری شاد و آرام،یکی سوار بر هواپیمای اختصاصی و دیگری دریغ از حتی یک چرخ، واین حکایت همه انسان هاست،در گوشه گوشه این زمین نه جندان گسترده،حکایتی به نام تبعیض.

به واقع تاریخ بشر روایت این داستان هماره ای است که در آن برخی ارباب و برخی رعیت اند،ورعیت گاه آرام و گاه طوفانی،و نبرد در دو سو جاری است،از یک سو ارباب قدر قدرتی که خواستار حفظ موقعیت خویش است و از سویی رعیت طوفانی که می خواهد قدرت ارباب را نشانه رود،نهایت ماجرا این است که یا رعیت،پیروز میدان،خانه ارباب را خانه خود می کند و گاه رفتار ارباب را،و یا آنکه ارباب،با تیری و دشنه ای و کمر به خدمت بسته ای، سر رعیت طوفان زده را غرق در آب می کند،و این نیز جزیی از تاریخ پر فراز و نشیب آدمی است،نبردی که برخی از آن به نام موتور محرکه تاریخ یاد می کنند.

با این همه واژه تبعیض همیشه  و همه جا از بار منفی برخوردار نیست و گاه می تواند معنای مثبتی همراه داشته باشد؛همانگونه که در قران کریم مسطور است،چرا که خداوند تنها دو دسته از آدمیان را بر دیگران برتری داده و موجبات این برتری تنها ایمان  و دانایی است.
مستند این کلام دو آیه قرانی معروف «ان اکرمکم عندالله اتقیکم» و دیگری «هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون »است،و این تنها گونه نابرابری است که آدمی در آرامش محض می پذیرد و در برابرش سر تعظیم فرو می آورد.

جناب آقای شهردار
آنچه که امروزه به ویژه در جامعه ما دیده می شود گاه از جنس دیگری است،کلماتی که در ادبیات روزمره مان استفاده میشود بوی تبعیض و ناروایی میدهد،رفتاری  که انسان به ما هو انسان هماره از آن گریزان است؛کلماتی چون رانت،پارتی،لابی کردن و ...، امروزه در بین مردم معمول و متداول است که برای گرفتن چند قرص نان،اگر شاطر آشنایی داشته باشید نان تان گرمتر خواهد بود،و این یعنی اینکه بیشتر مردم در پی یافتن راهی و طریقی اند تا کارشان-که لزوما و همیشه هم غیر قانونی نیست-انجام شود،و جالب تر آنکه معمولا گره مردم در خواسته های قانونی شان است،و روایت است که کار مردم گاه تنها در هیئت خاصی انجام می شود!

خستگی،دلمردگی و گریز حس مشترک مردمی است که برای انجام کاری به سازمانی و اداره ای مراجعه می کنند و پس از هفته ها و ماه ها دویدن و نرسیدن،در می یابند که می شد کارشان سریع تر انجام شود و ساده تر،تنها اگر...،رویایی که برای هر کس به گونه ای تعبیر می شود.

آقای شهردار عزیز
این داستان هنوز پایان نیافته،و گره کار در آنجاست که ما شایسته سالاری را شعار روز کردیم و لغلغه زبان ،و در تسلسلی بی پایان کاری به شایستگان نداشتیم،و در دست دانایان-به دنبال انگ های متنوع قومی و سیاسی و...-گذرنامه ای و روادیدی نهادیم ،و آنگاه فرار مغزها مشکلی دیگر بر انبوه مشکلات ما شد ، برخی دیگرنیز خسته و نا بریده،در فکر گذران روز و نگران یک لقمه نان.حکایتی هماره که حتی در ادبیات ریشه دوانده و نشان این کلام؛سروده لسان الغیب است که می فرماید:«زمانه به مردم نادان دهد زمام مراد/تو اهل دانش و فضلی همین گناهت بس.»
گناه دانایی،گناه حضرت آدم است که گندم خورد و در روایتی دیگر سیبی سرخ،و ابدیت این گناه بر دوش برخی از فرزندان اوست که در حریم دانایی قراری می یابند،و گاه همچون نیای بزرگ خود از بهشت آدمیان طرد می شوند،بهشتی که بدون شان به دوزخ شبیه تر است.

با این همه،جناب آقای شهردار،هنوز هم جای امید باقی است؛خاصه که شما فرزند همین خاکید،شما نیز همچون ما ساکنان تفتیده این شهر؛در کوچه پس کوچه های همین اهواز نفس کشیده اید،شما نیز از خیابان سی متری و بیست و چهار متری  که می گذرید،به یادتان می آید که سایبان این خیابان ها خنکای سایه ای بود رهگذران را،شما نیز حصیرآباد و آسیه آباد و لشکرآباد و عامری و سخیریه و منبع آب و چهارصد دستگاه و...را می شناسید و نیازی نیست که یکی از نزدیکان اداری تان،دستتان را بگیرد و بگوید؛

اینجا مثلا محله ای است به نام رفیش که ساکنانش علیرغم اینکه در مرکز شهرند،حاشیه نشینند و یا محله ای دیگر را نشان تان دهد و بگوید؛در این محله روزگاری نه چندان دور،چندین هزار گاومیش در سحرگاه به سمت رودخانه می رفتند و حالا چیزی چندان از آنها باقی نمانده،شهر در قساوتی کور و مدرن مایملک مردم این محله را خورد و خودشان را به حاشیه نشینان و بیکاران افزود.شما نیز آفتاب گرم این سرزمین را خوب می شناسید و مردمش را که صبورند و نصیب شان حتی از دکه های روزنامه فروشی شهر چندان ناچیز است که به چشم نمی آید،واین حکایت همه مواهب این شهر است از خاک و سنگ و آب و...

جناب آقای شهردار عزیز،همانگونه که پیشتر گفتم همین اندازه که شما از فرزندان این سرزمین تفتیده اید؛جای شکر دارد،چه آنکه شما هم مثل هر شهرونددیگر مشکلات این شهر را با گوشت و پوست خود احساس کرده اید،اما شهرداری اهواز را چطور؟این کشتی طوفان زده را که سازمانی است به شدت از هم گسیخته و رو به تلاشی با کارکنانی سراپا اندوه و افسردگی.

کارمندان و کارگرانی که تبعیض  و ناروایی را با همه رگ و پی خود احساس کرده اند؛با این همه بیشتر آنانی که خواستند کاری برای این شهر و مردمش بکنند،از شهروندانی که در کنارشان به نام همکار نفس می کشیدند به سادگی گذشتند و گذاشتند تمام انگیزه های کاری خود را در محیط پر از تبعیض این مجموعه از دست بدهندو همین یکی از مهمترین علل ناکامی آنها در حصول به اهداف شان بود. در جایی که برخی از آقایان برای نزدیکان اداری و غیر اداری،سخاوتمندانه از جیب مردم هزینه میکنند،بی آنکه لحظه ای بیندیشند جیب این مردم حتی تکافوی هزینه های معمولی و روزانه شان را نمی کند.

آقای شهردار،شما نیز چون من و دیگران خوب می دانید که از قبیله عاشقان خدمت و نه شیفتگان قدرت،چندان احدی نمانده و بسیارانشان سرخوش از بوی شهادتند،اما سوال این است که چگونه باید از میراث این بزرگان حفاظت کرد و چه کسی شایسته حفظ این امانت است ؟ امانتی که می تواند جان کوهی را به کاهی بدل سازد.

بی شک اینانی که برای حفظ منصب خود،تن به هر کاری می دهند شایسته حفظ چنین میراث مقدسی نیستند،و یا آنانی که به کرات بی کفایتی علمی و عملی شان ثابت شده و در حیرتی مکرر از اتاق آراسته مدیریتی به آتاق آراسته تری کوچ میکنند و یا دیگرانی که نزدیکان و دوستان خود را حتی از شهر های دیگر به استخدام این سازمان-در انواع مختلف استخدامی-در می آورند،در حالیکه فرزندان این شهر با همه شایستگی ها و قابلیت ها،در پشت درهای بسته در حسرت یک کار آبرومندند!

جناب آقای شهردار؛
شما از سلاله پاکی هستید که همیشه و در طول تاریخ این ملک و به ویژه این نقطه از جهان،ملجا و پناه مستمندان و مظلومان بوده و نیای بزرگ شما،پیغمبرمکرم اسلام(ص)،غایت و هدف بعثت خود را اتمام مکارم اخلاق خوانده؛و چیست اخلاق،اگر نه حفظ حرمت آدمیان و غرور و شخصیت و مال مردم است؟پس نگذارید اتاق بزرگ شهردار با آن لابی تو در تو،برج عاجی برای بریدن از مردم و شهروندانی شود که از یک طبقه پایین تر امیدوارانه منتظر اصلاحات اصولی شما هستند،برج عاجی که شهرداران پیش از شما را آنچنان در خود محصور کرد که تمام ارتباط شان با مردم و شهروندان از طریق کاتالیزورهایی به نام معاونان و مدیران و حتی مدیر دفتران می گذشت،که اینان خود نیز با تاسف بسیار در برج عاح های کوچک تری ساکن بودند؛و این چنین بود که هرروزه بر مشکلات مردم افزوده می شد و آقای شهردار در کشتی آرام خود سرخوشانه نفس می کشید.

آقای شهردار،من و دیگر شهروندان امیدواریم در این برهه حضورتان کارهایی را به سرانجام برسانید که دیگران نمی خواستند و یا نمی توانستند،بی شک هر کس که اندکی با شهرداری اهواز و ترکیب آن آشنا باشد،از شما توقع معجزه نخواهد داشت،اما می توان به معجزه هم امیدوار بود و از خداوند منان خواست،وبه یقین اگر خواست معجزه همراه با حرکت باشد،معجزه در پیش است.

این حکایت شهرداری این شهر است،پیش ازشما،حکایتی که منجر به قتل انگیزه ها در کارکنان شده و برخی را دچار حرص و ولع کرده ،مردمانی که آنچه دیده اند تبعیضی ناروا بوده،و حال نوبت شماست؛میتوانید با اقدامات انسان دوستانه و شهروندمدار،این مردم خموده را به نشاط و سرزندگی بیاورید،به ویژه دانایانی که به دلایلی غیر موجه کنار گذاشته شده اند.به یقین فقط اینگونه می توان این شهر را به آبادی رساند و گرنه چندسال است که آقایان در این دایره را به روی نفس های تازه بسته اند و نتیجه این است که می بینیم؛شهری سراپا دشواری و مردمی خسته و نابریده.
آقای شهردار؛آبادی شهر از آبادی شهرداری آغازمی شود،سازمانی که می تواند و باید در خدمت مردم باشد؛ برای توسعه تا چشم کار می کند به جز این راهی نیست.
شما را به خدا می سپارم و خود را و همه را.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲۲
comment
comment
یک دوست
|
United States
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
comment
1
2
comment آقای جعفری شما قدر نعمت خدا را انگار نمیدونی من دهنم دو متر باز شده از وقتی دارم مطالبتون رو میخونم آخر چرا اینقدر دیر نوشته هات رو رو کردی خدا نعمتی بهت داده هم قدرش رو بدون و هم بدون که مردم گردن شما و کسایی مثلتون که خدا بهشون قدرت قلمی ااینطوری داده حق دارند
البته ببخشید اینطور گفتم ولی خدا وکیلی چرا این قلم قوی رو تا حالا قایم کرده بودی؟!
پاسخ ها
comment
رضایی
| United States |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
comment آقای جعفری درست گفته اند. متاسفانه هنوز در بر همان پاشنه های قبلی می چرخد و بسیاری از مدیران ناکارآمد هنوز بر سرکارند و نیروهای کاربلد در حاشیه اند و شهردار هنوز تزتیبی برای اصلاح امور نداده است.
comment
کارمند شهرداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
comment
0
1
comment چه باید گفت بیشتر از این تا شهردار متوجه بشودما کارمندان چه می‌کشیم از این تبعیض ها بدبختی فقط این نیست بدبختی بدتر اینه که با لابی هم که میان فکرشون اینه که ارسطو هستند باید بعضیهاشون رو حتی امضا کردن رو هم یاد بدیم تازه کلی هم مدعی هستند
شما هم فکر کنم صابونشون به تنتون خورده باشه میدونید که چطور حق رو ناحق میکنن و یه آب هم روش میخورن
comment
منتظرظهور
|
United States
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment بی شک اینانی که برای حفظ منصب خود،تن به هر کاری می دهند شایسته حفظ چنین میراث مقدسی نیستند،و یا آنانی که به کرات بی کفایتی علمی و عملی شان ثابت شده و در حیرتی مکرر از اتاق آراسته مدیریتی به آتاق آراسته تری کوچ میکنند و یا دیگرانی که نزدیکان و دوستان خود را حتی از شهر های دیگر به استخدام این سازمان-در انواع مختلف استخدامی-در می آورند،در حالیکه فرزندان این شهر با همه شایستگی ها و قابلیت ها،در پشت درهای بسته در حسرت یک کار آبرومندند!
ترکیب مدیران فعلی دقیقا همین تقسیم بندی را دارد و هرکدومشان فکر میکنن نعوذبالله [...]
[...]
comment
از شهرداري اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment چشم هارا بايد شست جورديگر نگريست . ولي افسوس هركدام شهرداران كه بران مسند قدرت مي نشينند گويي طلسم مي شوندو چشم وگوششان را مي بندند يااينكه گوششان دردست ديگران است شهرداراني كه تمام هم وغمشان اين بود كه چگونه منافع شان را به صلاح شهرداري سوق دهند تا كنون هيچ مديري پيدانشده كه بيايد باپرسنل خودش يك مناظره داشته باشد كه بتواند ازانتقادات و پيشنهادات آنان استفاده كند مديريت در شهرداري اهواز به نقطه صفر رسيده اين اماري كه هرروزديگرمديران مي دهند كه اسفالت و گلكاري و جمع اوري زباله و ... انجام شده كار خيلي شاقي نيست چراكه از وظايف اوليه هر شهرداري است ما مي بينيم كه فلان كارمند يك شبه به مديريت مي رسد بدون اينكه حتي يك دوره كوجك مديريتي يا رفتار فرهنگي سازمان را طي كرده باشد و افراد داراي توان و تخصص و صلاحيت بايد زير تيغ اينگونه مديران باشد و انتظار داريم كه سازمان به رشد تعالي برسد مديراني كه خودرا برتردانسته و حتي با همكاران خود يك رابطه در شان سازمان برخورد نمي كنند شهرداري اهواز شايد اتاقها و طبقات ان بزرگ و به روز شده باشد ولي ازنظر مديريت به شكل سنتي باقي مانده و تازماني كه شهردار و اعضاي شوراي شهر بانگاه ديگران به پرسنل نگاه مي كنند به ناكجااباد خواهد رفت و شهروندان هم انتظارشان برسرخواهد امد و ديگر هيچ رغبتي به مشاركت و سرمايه گذاري دراين شهرنخواهند بود شهردار بهتراست گروهي تشكيل بدهدويا فراخواني بين پرسنل اعلام كند و نيروهاي مجرب و داراي تخصص و بامديريت هاي بالا با تحصيلات بالارا به مشاورخود انتخاب كند نه اينكه مشاورانشان رشته توپخانه و بازنشسته داشته و ...باشند كه هيچ ربطي باسيستم شهرداري نداشته ونخواهد داشت ولي درپايان اقاي جعفري همكارمحترم مابايد تشنه بمانيم چراكه مديران اينگونه مي خواهند انكه بيشتربدانند و مجرب ترباشد از دراين خانه جايي نخواهد داشت
comment
فرامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
1
0
comment آقای جعفری درد دل کارکنان شریفی که بخاطر شرافت وپاکیشان به کناره نهاده شدند ودر مجموعه شهرداری هم کم نمیباشند را گفتی اما دریغ از گوش شنوا
comment
محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment آقاي جعفري قلم شما بسيار زيباست من نمدانم جزه بدنه شهرداري هستي يانه ولي اگر در شهرداري هستي حيف شما است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment اقاى جعفري مطلب بسيار خوب و اموزندهاى بود ولي حيف اين مطلب را [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment دورود به شرفت برادر که حرف دل ما را زدی شاید چشمان شهردار محترم بهتر ببیند و گرفتار لابیها ... نشود ، کم نیستند افرادی که در مجموعه مورد بغض قرار گرفتند البته با غرض و مرض ...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
1
0
comment اقاى جعفرى از اين نامه ها وپيام ها زياد براى اقاى شهردارى فرستاده شد اما همه را بدون اينكه از انها استفاده كند و تجربه كسب كند در [...]
comment
سلامات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment دورود به شرفتت ولی کو گوش شنوا برادر شاید این نامه بابی باشه برای باز شدن چشم و گوش شهردار محترم ، افراد بسیاریی در مجموعه شهرداری هستند که مورد غضب قرار گرفتند البته با غرض ورزی بعضی طیفها ... و با اهداف مغرضانه که از چشم دانایان پوشیده نیست تا دوباره این سیکل ناجور تکرار شود. به امید شایسته سالاری در مجموعه شهردای اهواز و نه پسرخالگی و ... انشالله
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
1
1
comment جانا سخن از زبان ما میگویی
بزرگترین تحقیر ّبرسنل شهرداری اهواز زمانی رخ داد که شهردار اهواز فردی را که یکی از برسنل [...] اهواز بود را بدلیل نزدیکی با یکی از اعضای شورا به شهرداری مامور به خدمت کرد و در همان بدو ورودش به سیستم شهرداری هم به سمت [...] یکی از سازمانهای شهرداری منصوب کرد.
اقای حلالی از خدا بترس و منتشر کن نه اینکه بجای کلمات کامنت خوانندگان شوشان نقطه چین بگذاری جوری که مطلب را از معنا بیندازی
یا حق
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment درود- خسته نباشید
احتراما همه میدانیم هرچه برسرما میآید از شورای شهر است البته بیشتر آنهای که هدفشان [...] بود نه حل مشکلات مردم. خطاب به شهر دار 8 سال دفاع مقدس و از جان خود گذشتید این باز نیز از مردم از حمایت کنید و با نگاهی به سوابق مدیران و زیر مجموعه ها از بدو استخدام متوجه خواهید شد آنها دست نشانده شورای قبلی و در طول مدت چهار سال گذشته استخدام و بودن هیچونه سوابق قبلی بر صندلی مدیریت نشسته و بودجه شهراهواز را [...]نموده اند. بعضی ها با مدرک فوق دیپلم بدون سابقه قبلی معاون فنی منطقه و حالا شهر دار . دیگری با 3 ماه نظارت در دفتر فنی معاون فنی و بعز 3 ماه دیگر شهردار . هدف اصلی اینکار شورا چیست. بعضی ها میگویند نیروی امین خود را آورده اند ، مگر قرار چه کاری کنند که دیگران امین آنها نیستند. همانگونه که خداوند سن را برای رشد موجودات آفرید هدف رشد و ترقی بشر بوده . می خواهم بدانم تکلیف من و دیگر پرسنل دستکار شهرداری چیست ما باید باجان دل کار کنیم تا یک مشت جوان بی تجربه رئیس ما گردد . ما داریم به مهندسین سوخته اهوازی تبدیل میشویم و تمامی تجارب و تخصص خود را به گور ببریم چون سرجای خود مانده ایم با تشکر. منتظر چاپ و پیغام هستم
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment اگر اینرا نگویم آن دنیا جواب ندارم من شاهد زحمتهای شبانه روزی شما و بقیه دوستان همراهتون بودم که واقعن میگم شبانه روز نه تعارف بلکه عین واقعیته اون هم وقتی که خیلیها از ترس سرشون رو زیر لحاف کرده بودن و شما با دوستانتون دنبال انتخاب بهترین آدمها برای شورا بودید من از خودم نمیگم اما نتیجه زحمتهای شما رو همون کسایی دارن میبرن که از شماها دوری میکردن
آقای آلبوشوکه سید عزیز به خدا همین آدم های صادق و بی غل وغش دارن ناامید میشن از بسکه زحمت میکشن که امور بهتر میشه و نمیشه [...] خدا خیرت بده که گفتی و بقیه نشنیدن اما حالا تورا خدا نگذار بچه های ما تو شهرداری بی انگیزه بشن
برادرعزیزم جعفری خدا شاهد همه چیز هست شما حرف حق رو زدی از کسی هم نترسیدی حق همیشه هم باهات خواهد بود
درد یکی نیست وهرچه بگم تموم نمیشه و خودم فقط تموم میشم خدا نگهدار تو سایت شوشان و مدیرانش بشه که صدای ما رو رسوندی
comment
سید صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللَّه عزّ و جلّ
دوست عزیز جناب آقای جعفری ضمن تشکر بابت مقاله کامل و جامع شما و اینکه به خوبی درد دل مردم محروم اهواز رو بیان کردید
شهردار محترم! لطفا باز بهتون بر نخوره و با دید مثبت بخوانید ،کسی با شما خصومت شخصی ندارد و همه میدانیم سیستم شهرداری سیستم [...]که به پاکسازی نیاز دارد.
از خداوند توفیق روز افزون برای شما مسءلت دارم.
یا علی ع
comment
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
comment
0
0
comment سلام قشنگ نوشتی ولی دیگه زمونه قشنگ نوشتن تموم شده همون اول میرفتی سر اصل موضوع چون کم کسی پیدا میشه تا آخرش بخونه
و در آخر زهی خیال باطل
یه گوش در یه گوش دروازه
کسی نیست فریاد رس
کو تا ببارد باران غم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment با سلام
خوب گفتی- ولی من نمیدانم چرا و افراد در قدرت و مسئولیت هستند ساکتند وقتی مسولیت ازشان گرفته میشه اونوقت داسوز مسشن؟؟؟
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment برادر محترم اصلن به دل نگیرید از بعضی دوستان که میگویند تاثیر ندارد خوب هم دارد شک نکن و ناراحت نشو که زحمتت بی اجر نیست اجرش رو اباعبدالله میده مطمین باش کلمه حق به دل میشینه شما که با قلمت این کلمه رو قشنگ گفتی و حتما تاثیر میگذاره
ما کارمندای شهرداری از شما ممنون هستیم بالاخره
comment
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
comment
0
0
comment من آقای جعفری را میشناسم و میدونم اهل حیاست و خیلی خوشش نمیاد ازش تعریف کنن اما میخواهم در جواب اون خواننده که گفته چرا تا تو سمت هستن حرف نمیزنن ولی بعدش میزنن بگم اگر منظورت با جعفری هست که ایشون اتفاقا هروقت مسئول بودن به خاطر حقگویی و حق طلبی تو همین سیستم بهش ظلم کردن من تو یکی از سازمانها که ایشون مدیر بودن شاهد بودم که وقتی اونجا اومد اولش همه فکر میکردیم یک نفر مثل بدون سواد و فقط به فکر خودش رو مدیر گذاشتن اما بعد وقتی از اونجا رفت همه کارمندا و کارگران سازمان ناراحت بودن و به خدا بعضیاشون گریه کردن چون اصلن فرقی بین ما نمیگذاشت و اگر کسی مشملی داشت سعی میکرد مشکلمون رو حل کند به خاطر پرسنل هم آخرش جابجاش کردن پس اگر نمیشناسی کسی را همینطور نگو
comment
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
comment
0
1
comment آقای جعفر ی دستتان درد نکنه اما مواردی لازطم دانستم به اطلاع حضرتعالی برسانم
1- همیشه شهردار بواسطه شورای شهر تعیین می شود و سیاست های آن نهاد که گاهی شبانه بسته می شوند را اجرا می کند اینکه ما فکر کنیم که آقای فلانی گره گشاست این اشتباه و خودمان را گول زدیم 2- شهرداری به عنوان یک نهاد نیمه دولتی درآمد خود را از عوارض شهروندان تامین می کند که در بین مناطق شهرداری تنها 4 منطقه جور مناطق دیگر را می کشند یعنی 3 یا 4 منطقه حتی توان پرداخت حقوق پرسنا خود را ندارند چه برسه به ارائه خدمات 3- شهروندان با شهرداری همکاری لازم را ندارند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می کنند از باب مثال در کشورهای خارجی نظیر کانادا شهروندان موظفند از فضای سبز در خونه تا برف روبی را انجام دهند و در آبادانی شهر کوشا باشند در حالیکه ما احشام خود را در فضای سبز رها می کنیم 5- جنابعالی باید نمایندگان مجلس را فصل الخطاب خود قرار می داید که چرا نسبت به تامین اعتبار پروژهای اجرایی و عمرانی استان کوتاهی بخرج دادند 6- چرا شرکا آبفا در ارائه خدمات کوتاهیی می کند مگر آن ردیف بودجه استانی و ملی ندارد مگر آن دو برابر هزینه خدمات ارائه شده از شهروندان می گیرئد 7- شرکت نفت که دو در هزارسهم خوزستان از نفت را پرداخت نمی کند 8- شرکن نیشکر چرا هزینه آلودگی محیط زیست و کارون را پرداخت نمی کند 9- ادارات مسئول چرای جلوی زمین خواری را نمی گیرند آقای جعفری جور دیگر باید دید از نوشروع کنید
به درود
comment
ال یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment خوب بود امیدوارم که تمام افراد صاحب منصب انتقاد پذیر باشن واگه به این نتیجه رسیدن که اشتباه کردن یا خود را اصلاح کنندیا جای خود را به کسی بدهند تا بتواند عدالت را اجرایی نماید این انتقاد متوجه شهردار محترم می باشدکه بیشتر ازاین [...]
comment
سيد احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
comment
0
0
comment اقاي جعفري عزيز باتشكر از نامه دلسوزانه شما. مهندس موسوي هدفشون خدمت به مردم بوده وهست اين رو بارها ثابت كرده است ودر هر شهري كه پا نهاده عمل خيري به يادگار گذاشته است ولي افسوس اعضاي محترم شهر يكدل نيستند وهر كدام به يك سويي ميكشند واينگار براي تصفيه حساب امدند سيد خلف مطمنا براي اباداني كمر همت را بسته است به شرطي كه اعضاي محترم شورا حكايت كشتي و مرد جاهل نشوند موفق و مويد باشيد در پايان دعايي ميكنيم خدايا اهواز ومردم مهربونش وشهردار زحمنكشش را از شر دشمنان محفوظ ومصون بدار..............
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار