اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
نخستین یارانه نقدی گام دوم هدفمندی یارانه‌ها و چهل و یکمین دور از پرداخت یارانه‌ها از ابتدا تا کنون بامداد امروز سه‌شنبه واریز و قابل برداشت شد.

به گزارش افکارنیوز، دولت در سال جاری دومین یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را طبق روال هر ماه، بیست و دوم اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد. البته با این توضیح که در این مرحله بخشی از سرپرستان خانوار به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف داده بودند.

دولت از ۲۰ فروردین امسال به مدت ۱۰ روز از کلیه متقاضیان دریافت یارانه نقدی خواست که برای دریافت یارانه ثبت نام کنند و در پایان ثبت نام نیز اعلام شد که حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار سرپرست خانوار از دریافت یارانه انصراف داده‌اند. دولت هشدار داده بود که متقاضیان اطلاعات صحیح بدهند زیرا در غیر این صورت آنها را جریمه خواهد کرد.

حتی طیب نیا، وزیر اقتصاد اعلام کرده بود دولت۱۰ میلیون نفر از ثروتمندان را شناسایی کرده و به این افراد حتی در صورت ثبت نام نیز یارانه‌ای تعلق نخواهد گرفت.

اما با نزدیک شدن به زمان پرداخت یارانه اردیبهشت ماه دولت اعلام کرد که فعلا به تمام کسانی که ثبت نام کرده‌اند یارانه می‌دهد و هرگونه حذف و یا جرح و تعدیل به ماههای آینده موکول خواهد شد.

به این ترتیب تمام سرپرستان خانواری که جزو ۷۳ میلیون ثبت نام کننده بودند، طبق روال هر ماه به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه دریافت کردند که مجموع آن به ۳۴۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment سلام پس حالا تکلیف کسانی که اشتباه کردن چی میشه اصلاح میشه یا نه باید جای خاصی برن بابا ما هم حقوقمون زیر 1 میلیونه تکلیف چیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار