شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴
مشاور رسانه ای شهردار اهواز:
مشاور رسانه ای شهردار اهواز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تلاش های مجموعه شهرداری اهواز وبودجه سال 93 شهرداری گفت: سال93 سال عمران و توسعه اهواز خواهد بود.
مشاور رسانه ای شهردار اهواز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تلاش های مجموعه شهرداریاهواز وبودجه سال 93 شهرداری گفت: سال93 سال عمران و توسعه اهواز خواهد بود.

 مهدی مکارمی با برشمردن مشکلات مختلف کلانشهر اهواز گفت: شرایط جنگ و پیامدهای ناشی از آن که تا امروز ادامه دارد، باعث شده تا مشکلات بسیاری گریبانگیر کلانشهر اهواز باشد که رفع این مشکلات نیازمند یک عزم ملی و همگانی است.

 مهدی مکارمی با اشاره به اینکه یک سوم جمعیت اهواز حاشیه نشین است گفت: مشکلاتی چون حاشیه نشینی، فقر، بیکاری و... تاثیرات خود را در حوزه شهری نیز می گذارد و کار را برای متولیان امور سخت تر می کند از این رو مدیریت شهری نیازمند همیاری و حمایت است و تضعیف مدیریت شهری به سود شهروندان اهوازی نیست.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص عملکرد شهرداری اهواز گفت: باید از اظهارنظرهای غیرمستند پرهیز شود، مدیران و کارکنان شهرداری اهواز تلاش ها و فعالیت های بسیاری خوبی داشته اند و در ماههای اخیر حدود170 پروژه محله ای و منطقه ای در سطح شهر به بهره برداری رسیده و هم اکنون دهها پروژه عمرانی در سطوح محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای در حال انجام است.

مکارمی با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری در مناطق محروم اهواز همچون کوی سیاحی، ملاشیه، علی آباد، زرگان، زوییه، عین دو و... گفت: در این مدت شاهد آغاز پروژه های بزرگ و تکمیل برخی از پروژه های مهم همچون زیرگذر جمهوری، خلیج فارس و... بوده ایم و تعریض پل سوم که یکی از اقدامات مهم شهرداری است با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه هیچ یک از پروژه های شهرداری در حال رکود نیست گفت: دلیل وقفه ایجاد شده در اجرای پروژه پل نهم، رایزنی و مذاکرات با سپاه بود که خوشبختانه با تدابیر و تعاملی که صورت گرفت توافقات لازم حاصل شده و این پروژه بخوبی در حال انجام است. همچنین کشتارگاه صنعتی اهواز در آستانه بهره برداری قرار گرفته و بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

مشاور شهردار اهواز در ادامه با اشاره به ضرورت حمایت از مدیریت شهری اهواز گفت: نباید با برخی اظهارنظرها، انگیزه و رغبت مدیران و کارکنان مدیریت شهری را از بین ببریم و باید در این زمینه ها با اطلاعات و آمار کافی به اظهارنظر پرداخت. وی ادامه داد: هم اکنون تعامل خوب و سازنده ای میان شهردار اهواز و اعضای شورای شهر وجود دارد که نمونه بارز آن در ارائه و تصویب به موقع بودجه سال93 بود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی شهرداری همچنین با اشاره به مطالبات شهرداری از صنایع آلاینده استان گفت: متاسفانه صنایع آلاینده، مطالبات شهرداری از محل ارزش افزوده را پرداخت نمی کنند. وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص پرداخت ماهانه 20میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده فولاد، این موضوع را تکذیب و ابراز امیدواری کرد با همت مسوولان و نمایندگان، مطالبات شهرداری از صنایع استان پرداخت شود.

مکارمی با اشاره به رضایتمندی میهمانان نوروزی از عملکرد شهرداری اهواز در سال93 گفت: این موضوع مورد اذعان مهمانان نوروزی، شهروندان و مسوولان استان قرار گرفت. مکارمی ابراز امیدواری کرد: همه فعالان سیاسی و اجتماعی با دلسوزی و صداقت و هم اندیشی، همگان برای رفع مشکلات کلانشهر اهواز به شهرداری کمک کنند، چرا که بی ثباتی مدیریتی در عرصه مدیریت شهری، به ضرر منافع عمومی است. وی با اشاره به تلاش بی وقفه مدیران شهرداری و تحقق100درصدی منابع داخلی بودجه سال گذشته گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور و رکود در ساخت و ساز، خیلی ها تصور نمی کردند شهرداری در تحقق بودجه خود موفق شود اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و این نوید را به شهروندان می دهیم که سال93 سال عمران و توسعه این شهر خواهد بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۴
comment
0
0
comment حتما""
زهی خیال باطل
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار