شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
سیدمحمد جواد رضوی
وی در پاسخ به سوال دیگر که نظرتان در مورد تصویب هزینه 2میلیاردتومانی شورا برای ایاب و ذهاب کارکنان شهرداری به مشهد چیست؟ گفت: موافق این کار نیستم البته اینکه کارکنان شهرداری برای زیارت به مشهد بروند نفس این کار را قبول دارم اما اینکه دو میلیارد تومان به این کار اختصاص داده شود به نظر بنده صحیح نیست.
سید محمد جواد رضوی اظهار داشت:پیشنهادی را به شورا به جای این کار دادم که شما با این 2 میلیارد در مشهد یک آپارتمان برای شهرداری اهواز بخرید و در طی سال به کارکنان شهرداری سهمیه بدهید تا به نوبت در طول سال برای زیارت به مشهد بروند و ازآنجا استفاده کنند یعنی این هزینه تبدیل شود به یک کار سرمایه ای نه اینکه مصرف شود و از بین برود.


سیدمحمد جواد رضوی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار رهیاب در پاسخ به این سوال که گفته شده  بر اساس قانون باید 10درصد از درآمدخالص تولید برق جهت توسعه و آبادانی شهر به شهرداری داده شود آیا درا هواز این قانون محقق شده است اظهار داشت:چنین مسئله ای تا امروز در شورا مطرح نشده است و اگر چنین قانونی وجود داشته باشد اطلاعی ندارم ولی پیگیر این موضوع خواهم شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر که نظرتان در مورد  تصویب هزینه 2میلیاردتومانی شورا برای ایاب و ذهاب کارکنان شهرداری به مشهد چیست؟ گفت: موافق این کار نیستم البته اینکه کارکنان شهرداری برای زیارت به مشهد بروند  نفس این کار را قبول دارم اما اینکه دو میلیارد تومان به این کار اختصاص داده شود به نظر بنده صحیح نیست.

سیدمحمد جواد رضوی تصریح کرد: پیشنهادی را به شورا به جای این کار دادم که شما با این 2 میلیارد در مشهد یک آپارتمان برای شهرداری اهواز بخرید و در طی سال به کارکنان شهرداری سهمیه بدهید تا به نوبت در طول سال برای زیارت به مشهد بروند و ازآنجا استفاده کنند یعنی این هزینه تبدیل شود به یک کار سرمایه ای نه اینکه مصرف شود و از بین برود.

 عضو شورای شهر اهواز گفت:معمولا  این سفرها با این هزینه تصویب شده مدیران و کارشناسان ارشد بهره می برند و کارگران شهرداری و نیروهای جزء معمولا نصیبشان نمی شود ولی در آن طرحی که عرض کردم همه در طی سال می توانند استفاده کنند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment سلام جناب آقای رضوی خوب شعار می دهنداما دریغ از عمل!!
ایشان نزدیک به چهارسال سکان دار آموزش وپرورش استان بود چرا اینکار را برای فرهنگیان نکرد درحالی که فرهنگیان بیشتر استان ها درمشهد مهمانسرا دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار