شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
شهردار اهواز خبر داد:
موسوي در اين ديدار ضمن گفتگو با ساكنين منطقه اظهار داشت: افتخار بنده و اعضاي محترم شوراي شهر اين است كه از طبقات محروم جامعه هستيم و خدمتگزاري به مردم از وظايف مهمي است كه بر دوش ماست.

شهردار اهواز در بازديد از منطقه هفت: ۳۱۵ ميليارد ريال اعتبار از محل بودجه شهرداري  به منطقه ۷ اختصاص يافت.
 سيد خلف موسوي شهردار اهواز به همراه تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر در ادامه بازديدهاي خود از سطح مناطق مختلف شهر روز گذشته از منطقه ۷ شهرداري بازديد كرد.

موسوي در اين ديدار ضمن گفتگو با ساكنين منطقه اظهار داشت:  افتخار بنده و اعضاي محترم شوراي شهر اين است كه از طبقات محروم جامعه هستيم و خدمتگزاري به مردم از وظايف مهمي است كه بر دوش ماست.

همه مي دانيم كه بيشترين حاميان امام (ره) بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در دوران انقلاب، محرومين و به فرمايش خود ايشان پابرهنگان بودند. اينان بودند كه در جنگ حماسه آفريدند .

شهردار اهواز  به حضور بزرگ مرداني كه در دوران هشت سال دفاع مقدس از استان خوزستان و خصوصاً اهواز برخاستند اشاره كرد و گفت: بنده در بازديد از مناطق محروم خدمت اعضاي شوراي شهر عرض كردم كه مطمئن باشيد رجال بزرگ كشور از همين مناطق محروم و حاشيه كه با امكانات كمتر نسبت به بقيه زندگي مي كنند برخواهند خواست. چون اين مردم با سختي زندگي مي كنند

وي در ادامه افزود: ما به اين مناطق افتخار مي كنيم بزرگترين افتخار ما، حمايت مردم  همين مناطق است به طوري كه بيشترين آمار شركت مردم در ادوار مختلف انتخابات، از همين نواحي است برنده اصلي اين انتخابات، نظام جمهوري اسلامي، نظام مردم سالاري است به همين دليل است كه وظيفه مسئولين سخت تر خواهد شد.

 

موسوي در خصوص  رسيدگي به نياز هاي مردم گفت: نيازهايي از قبيل آب، برق، مسكن، آموزش و پرورش، بهداشت و رسيدگي به نظافت و بهسازي و زيباسازي شهرها از جمله حقوق  مردم است كه  بر گردن حكومت مي باشد همچنين  رسيدگي به محيط پيرامون زندگي شما و آراسته نگه داشتن آن از جمله وظايفي است كه بر دوش نهاد شهرداري است و بالطبع شهرداري هم حقوقي بر شهروندان دارد.

 

شهردار اهواز در رابطه با حقوقي كه شهرداري بر گردن مردم دارد اظهار داشت: همكاري و مشاركت شهروندان از جمله حقوقي است كه بر گردن آنان است،  شهري خوب و آباد و تميز است كه شهروند متعصب داشته باشد متعصب به آباداني شهر، به طوري كه وقتي مشكلي را مي بينند متوجه ايرادي در شهر يا خيابان مي شوند با مسئولين مرتبط تماس برقرار مي‌كنند. اطلاع رساني كرده و پيگيري مي كنند. من اين مسئله را در منطقه منبع آب ديدم. يعني اينكه مردم به مسئله مشاركت و همكاري با شهرداري توجه دارند.

سيد خلف موسوي ادامه داد: از محل اعتبارات شهرداري مبلغ ۳۱۵ ميليارد ريال به بودجه شهرداري منطقه هفت اختصاص پيدا كرد و به تاييد و تصويب شوراي شهر رسيد كه اميدوارم سبب ساز  تغييرات و پيشرفت شايسته ي اين منطقه در پايان سال ۹۳ باشد. به شهردار منطقه هفت اختيار ات كامل داده شده كه هر آنچه ضروري است براي رفاه حال  شهروندان به انجام برساند.

شهردار اهواز در ادامه بهسازي و ساماندهي پارك كوهساران، ساماندهي حاشيه بلوار نواب، فلكه لوله سازي تا پارك كوهساران، بازگشايي معابر ۲۰ متري به سمت كوي رمضان، احداث زمين ورزشي جنب منبع آب، ساماندهي انتهاي لين ۳ حصير آباد، زيرسازي و آسفالت و ديوار حائل، احداث پارك و فضاي سبز مناسب و غيره را از جمله مهم ترين پروژه هاي عمراني در دستور كار شهرداري منطقه ۷ اعلام كرد.

وي در پايان مشاركت و همكاري شهروندان با شهرداري را خواستار شد و يادآور شد: شهر اهواز مشكلات بيشماري دارد و منابع شهرداري محدود است و از آنجا كه اعتبارات دولتي كه به شهرداري اختصاص پيدا مي كند ناچيز است بسياري از شركت هاي نفتي و يا ارگان هاي ديگر عوارضشان را پرداخت  نمي كنند، مشاركت، دلسوزي و همكاري شهروندان با شهرداري و همچنين پرداخت به موقع عوارض مي تواند ما را در امر خدمت رساني به مردم كمك كرده و پروژه هاي عمراني، خدماتي و فرهنگي با سرعت و دقت بيشتري انجام گردد.

در ادامه حيدري عضو شوراي شهر ضمن اظهار تشكر از شهردار اهواز و وقتي كه به مناطق محروم اختصاص مي دهند اظهار داشت: خدا را شاكريم كه توفيق پيدا كرديم امروز خدمت موكلان خود باشيم و از زماني كه شوراي اسلامي شهر اهواز، فعاليت خود را آغاز كرد دغدغه‌ي ما اين بوده و هست كه بتوانيم جواب اعتماد  مردم عزيز را بدهيم.

وي افزود: شوراي شهر و شهردار اهواز در تعيين بودجه سال ۹۱ هيچگونه دخالت نداشتند و زماني كه شورا آغاز به كار كرد بودجه شهرداري مصوب شده بود ولي خوشبختانه امسال بودجه خوبي براي منطقه ۷ مصوب شده است. اميدوارم بتوانيم در مدت خدمت خود در شوراي شهر اقدامات مثبتي در اين منطقه محروم انجام گردد و در پايان چهار سال خدمت شورا با دست پرخدمت شهروندان برسيم و گزارش كار ي از  حل مشكلات مردم ارائه دهيم.

 عضو شوراي شهر اهواز در پايان افزود: پروژه هاي عمراني زيادي در سطح شهر آغاز شده است كه  اميدواريم  به ياري خداوند تا پايان سال در كوي رمضان، منبع آب و نواحي ديگر منطقه هفت اين پروژه هاي  انجام گردد. بار ديگر از شهردار اهواز كه نسبت به بازديدهاي اينچنين نظر مثبت و اهتمام داشته و دغدغه حل مشكلات شهروندان را دارند تشكر مي كنم.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خالد حزباوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment از تلاش شبانه روزی شهردار اهواز جناب مهندس موسوی در حل مشکلات منطقه به منطقه و بازدید میدانی از مشکلات مردم ، تشکر میکنیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment با سلام آقای شهردار و اعضای محترم شورای شهر بفکر مطالبات پیمانکاران شهرداری منطقه 5 که به شهرستان کارون تبدیل شد باشید . این مطالبات مربوط به 2 الی 3 سال میباشد و مقرر گردید که باید پول از طریق مرکز بحساب سهرداری شهرستان کارون و سپس به پیمانکاران پرداخت شود . با توجه به مراجعات مکرر از طریق از طریق استانداری ٍشهرداری کارون و شهرداری مرکز و جلسلت فراوان با آقای بشیری نتیجه ای حاصل نشد لطفا پیگیر مطالبات مردم باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار