اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
 نخستین جلسه زیباسازی شهری و مجتمع های خدماتی تفریحی شهرستان ماهشهر با حضور شهرداران و روئسای شورای های اسلامی شهر بندر ماهشهر ، بندر امام خمینی (ره) شهر چمران و برخی از مسئولین شهرستان به ریاست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید در این جسله فرماندار ماهشهر اظهار داشت. دیگر زمان اجرایی و عملیاتی شدن طرح ها فرارسیده است و باید جامع عمل را به گفته ها پوشاند .
منصور قمر گفت. در راستای تحقق اهداف کمیته زیبا سازی شهری و مجتمع های خدماتی تفریحی بیان داشت : طرح ها یی که تدوین شده اند و مورد تأیید قرار گرفته اند در این زمان باید به انها جامعه عمل پوشانده شود
نماینده عالی دولت در ماهشهر بیان داشت : با توجه به اهمیتی که در این گونه طرح ها وپروژه هاوجود دارد دارد تمامی موانع اداری این طرح ها توسط فرمانداری مرتفع خواهند شد
فرماندار ماهشهراذعان داشت : در صورت مرتفع نمودن موانع دیگر هیچ گونه توجیهی برای عدم اجرایی شدن این طرح قابل پذیرش نمی باشد و تمامی دستگاها ی شهرستان موظف به همکاری می باشند تا طرح ها و مصوبات این کمیته اجرایی شوند .
وی خاطر نشان کرد: زمان آن رسیده است که ما وقت خود را در ارائه طرح صرف ننمائیم و زمان آن می باشد که طرح ها ی که مورد تأیید هستند اجرایی و عملیاتی کنیم و در مسیر پیشرفت و تعالی در حوزه زیباسازی شهری گام برداریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار