اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷
به منظور حمایت از کودکان سرطانی:
بازارچه خیریه فروش غذا، صنایع دستی و محصولات فرهنگی توسط موسسه خیریه مشک، به منظور حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، عصر دیروز(پنچ شنبه) در بلوار ساحلی اهواز گشایش یافت.

مسول روابط عمومی موسسه خیریه مشک جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازارچه دارای 120 غرفه چادری است که درآن مردم به فروش غذای خانگی می پردازند و پول فروش و سود حاصل از آن توسط موسسه جمع آوری شده و در تامین نیازهای کودکان مبتلا به سرطان از جمله تامین بخشی از هرینه داروها و کمک های فرهنگی مصرف می شود.

ˈفریده مهدی نژادˈ تصریح کرد: از طریق تبلیغات و نصب بنر از مردم برای حضور در این بازارچه دعوت می شود و البته اکثر شرکت کنندگان آشنایی قبلی دارند.

مهدی نژاد ادامه داد: این بازارچه معمولا هر فصل برای جمایت از کودکان سرطانی برگزار می شود.

مسول روابط عمومی موسسه خیریه مشک گفت: بازارچه خیریه برای نخستین بار در یک مهدکودک با مشارکت کودکان و خانواده های آنان برگزار شد و تا کنون به این صورت بسط پیدا کرده است.

موسسه خیریه مشک در سال 1379 تاسیس و در محل بیمارستان شفای اهواز فعالیت خود را اغازکرد.

به گفته مهدی نژاد موسسه یاد شده یک موسسه مردمی و مستقل است و بدون وابستگی به هیچ نهادی از کودکان سرطانی حمایت می کند.

مسول روابط عمومی موسسه خیریه مشک مهمترین فعالیت این موسسه تامین بخشی از هرینه داروهای بیماران نام برد و افزود : بازارچه خیریه 25 و 26 اردیبهشت ماه در بلوار ساحلی اهواز برپاست.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
فاطمه بهرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment سلام لطفا اگه دوباره جشنواره فروش کالا یاغذاگذاشتیدحتمامارویادکنید.بهم لاقل ایمیل کنید کجابرم عضوشم دفعه قبل بادوستمون اومدیم خیلی عالی بودخسته نباشید

09165033810_09167558465_09169068210بهرامی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار