شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۴
در اين جشنواره كه به عنوان نخستين جشنواره روابط عمومي هاي برتر و مديران ارتباط گستر استان خوزستان (سلام) برگزار گرديد، داوري در بخشهاي شركت ها، دانشگاه ها، ادارات كل و سازمان ها، شهرداري ها و فرمانداري ها به صورت مجزا انجام شد.
روابط عمومي فرمانداري شهرستان اهواز مقام نخست روابط عموميهاي فرمانداريهاي استان را در جشنواره سلام كسب نمود.

در اين جشنواره كه به عنوان نخستين جشنواره روابط عموميهاي برتر و مديران ارتباط گستر استان خوزستان (سلام) برگزار گرديد، داوري در بخشهاي شركتها، دانشگاهها، ادارات كل و سازمانها، شهرداريها و فرمانداريها به صورت مجزا انجام شد.

در آيين پاياني اين جشنواره كه 27 ارديبهشت همزمان با روز روابط عمومي و ارتباطات در محل مجتمع امام رضا(ع) شهرك نفت برگزار گرديد، در بخش فرمانداريها، روابط عمومی فرمانداری اهواز در جمع روابط عمومیهای برتر و به عنوان رتبه نخست فرمانداریهای استان معرفي شد.

 در لوح سپاس اين جشنواره آمده است :
جناب آقاي علي حدادي
مدير روابط عمومي فرمانداري اهواز
ارديبهشت از سه انگشت به مهماني دهكده آمده است و قناريها بال عشق و اميد از گلوي مهرباني به آواز برآمده اند تا در رسم نيك سپاس از تلاشهاي سزاوار و اثربخش جنابعالي به عنوان مدير روابط عمومي برتر و كسب رتبه اول در ميان فرمانداريهاي استان خوزستان به تقدير برآئيم .

 تلاش و توجه به اصول موفق ارتباطي از جمله شاخصهاي جوامع و مديريتهاي موفق مي باشد كه شما نيز از آن جمله ايد. در اولين جشنواره انتخاب روابط عموميهاي برتر و مديران ارتباط گستر خوزستان سلام ما را پذيرا باشيد.
عبدالحسن مقتدايي
استاندار خوزستان
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خ موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
comment
3
0
comment سلام آقای حدادی بهتون تبریک میگم واقعا که بجا وشایسته بود.موید باشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار