شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۵

رييس شوراهاي حل اختلاف خوزستان گفت: با هدف رسيدگي هرچه بهتر به پرونده‌ها، شعب و مجتمع‌هاي حل اختلاف جديد در روستاها ايجاد و فعاليت شوراهاي حل اختلاف شهرها نيز تخصصي‌تر مي‌شود.

ناصر زائري در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: با هدف تخصصي‌تر شدن كار شوراي حل اختلاف در اهواز، شعب و مجتمع‌ها به دو بخش كيفري و حقوقي تبديل مي‌شوند و به اين ترتيب مجتمع‌هاي خاص پرونده‌هاي كيفري به موارد كيفري و مجتمع‌هاي خاصي پرونده‌هاي حقوقي نيز به مسائل حقوقي رسيدگي خواهند كرد.

وي افزود: همچنين برخي مجتمع‌ها نيز در هم ادغام مي‌شوند و 6 مجتمع اصلي به پنج مجتمع تبديل خواهند شد. اجراي احكام شوراي حل اختلاف نيز در يك مجتمع ويژه انجام مي‌شود.

زائري تصريح كرد: مجتمع شماره پنج شوراي حل اختلاف اهواز در مجتمع شماره دو ادغام مي‌شود و پس از آن اجراي احكام در محل فعلي مجتمع شماره دو انجام خواهد شد.

رئيس شوراهاي حل اختلاف خوزستان خاطرنشان كرد: پيش از اين رسيدگي به پرونده‌هاي كيفري و حقوقي به صورت پراكنده در مجتمع‌هاي حل اختلاف انجام مي‌شد؛ از اين پس با اقداماتي كه انجام مي‌شود، روند رسيدگي به اين پرونده‌ها تخصصي‌تر مي‌شود و در نتيجه به صورت شفاف و با كيفيت به پرونده‌ها رسيدگي خواهد شد.

وي ادامه داد: افتتاح شعب و مجتمع‌هاي حل اختلاف در روستاها نيز در دستور كار است، زيرا با توسعه فعاليت شوراي حل اختلاف صلح و سازش در روستاها نيز بيشتر خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار