اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۳
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان
 حسین عبدالعزیزی
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان گفت: آموزشی که از طریق صدا، سیما، خبر و موسیقی به شهروندان داده می شود تاثیر بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد. 
مسلم رحیمی صبح امروز در همایش طرح آموزش همگانی در اهواز اظهار کرد: طرح آموزش همگانی یک طرح ابتکاری و بسیار خوب است که ساماندهی و سازماندهی آموزش همگانی باعث ایجاد وحدت رویه می شود و در هشت کارگروهی که برای اجرای این طرح تعریف شده است نماینده ای از صدا و سیما حضور دارد.وی افزود: در راس کارگروه پخش موسیقی صدا و سیما، روحانیت قرار دارد و خوشبختانه با وجود گویش های مختلف در این استان از نظر موسیقی ظرفیت های زیادی وجود دارد. همچنین به طور معمول آموزش هایی که از طریق موسیقی پاپ به مردم ارائه می شوند تاثیر بالاتری نسبت به سایر آموزش ها دارند و برای اجرا شدن هرچه بهتر این طرح مردم نیز باید کمک کنند.مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان تصریح کرد: در استان خوزستان دو مرکز صدا و سیما در اهواز و آبادان داریم و بخش های مختلف صدا و سیما ماموریت های فراوان و متفاوتی دارند که آموزش همگانی در راس این ماموریت ها قرار دارد؛ یکی از برنامه های اصلی ما محسوب می شود تا بتوانیم این آموزش همگانی را به بهترین نحو انجام دهیم.رحیمی بیان کرد: اجرای طرح آموزش همگانی باید برای تمامی دستگاه های استان خوزستان از اهمیت خاصی برخوردار بوده و مهم باشد و صدا و سیمای مرکز خوزستان دارای ظرفیت های ماهواره ای است. 20 کانال تلوزیونی و رادیویی فعال داریم که در اکثر نقاط استان قابل دریافت هستند و با این اوصاف ما دیگر بحث پوشش سراسری استانی و استفاده از آموزش های ارائه شده را نداریم.وی عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان، تنها مرکز صدا و سیمای کشور است که به دو زبان برنامه های خود را ارائه می دهد. قرار است این مرکز علاوه بر ارائه برنامه به زبان های عربی و فارسی، برنامه هایی را نیز به زبان گویش های متعدد استان ارائه کنیم که این برنامه ها از خرداد ماه شروع خواهند شد.مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان یادآور شد: روزانه هفت بخش خبری تلویزیونی و رادیویی را داریم و قرار است دوربینی را برای نظارت بر عملکرد دستگاه ها فعال کنیم که این دوربین مانند دوربین سرزده فعالیت می کند. علاوه بر آن با وجود مستندهای محرمانه خبری فراوان که ظرفیت افزایش آنها را نیز داریم مقرر شده تا اوایل مرداد ماه سال آینده از چند مستند فاخر در ارتباط با محیط زیست و حیات وحش استان خوزستان که هزینه فراوانی نیز داشته اند رونمایی کنیم که با این رونمایی، زیبایی های پنهان استان خوزستان برای تمام مردم کشور آشکار خواهد شد.رحیمی با اشاره به اینکه علاوه بر فعال بودن 24 ساعته رادیوی استان، شهر دزفول نیز برنامه رادیویی دارد، گفت: قرار است اجرای برنامه های رادیویی را به سایر شهرهای استان تعمیم دهیم زیرا از نظر بافت جمعیتی ظرفیت های خوبی داریم این توانایی را داریم تا در تمام نقاط استان برنامه مستقیم و زنده اجرا کنیم. با توجه به این ظرفیت ها و توانایی ها قرار است تا برنامه صبح جمعه هر هفته در یکی از نقاط استان اجرا شود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
خوزستانی دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
comment
0
1
comment واقعا" آموزش یکی از راهکارهای برون رفت مشکلات اجتماعی است
آموزش رانندگی , آموزش نحوه رفتار با ارباب رجوع , و ارباب رجوع هنگام مراجعه به ادارات, در بیمارستانها , پاسگاههای پلیس, نحوه برخورد کارکنان دادگاهها. ادارات دولتی, آپارتمان نشینی
آموزش قانون اساسی و حقی که مردم بر دولت و برعکس دولت از مردم دارند و بخصوص آموزشی که بسیار اهمیت دارد حقوق شهروندی است و خیلی از مواردی که بطور جدی باید کارشناسان در صدا و سیما دعوت بشوند و در ساعتهای مشخص به مردم آموزش بدهند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار