شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان:
تلاش داریم با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی، مراسم متفاوتی را نسبت به سالهای قبل برگزار می کنیم
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: مراسم روز ملی صنعت و معدن امسال در تیرماه با محوریت سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

به گزارش شوشان، امیرحسین نظری با اعلام این خبر گفت: امسال نوزدهمین سال برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن است و تلاش داریم با توجه به نامگذاری امسال  از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی، مراسم متفاوتی را نسبت به سالهای قبل برگزار می کنیم.

وی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از 37 درصد تولید ناخالص ملی را برعهده دارد و در ابلاغیه سیاست های اقتصاد مقاومتی بیشترین تکالیف بر عهده این وزارتخانه بوده که بالطبع وظایف مهمی در این زمینه نیز برعهده سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانهای می باشد.

نظری افزود: در این روز برای تبیین حمایت از تولید ملی، سرمایه گذاری و رفع موانع آن، ارتقاء بهره وری و تشویق مردم برای استفاده از تولیدات داخلی تلاش می کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن سال 93 در قالب 6 کارگروه فرعی مسئولیت اجرای مراسم یاد شده را عهده دار است.

وی در معرفی این کارگروه ها گفت: کارگروه فرهنگی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی با محوریت روابط عمومی این سازمان؛ کارگروه اجرایی با محوریت خانه صنعت و معدن خوزستان؛ کارگروه انتخاب واحدهای نمونه صنعتی با محوریت امور صنایع؛ کارگروه انتخاب واحدهای نمونه صنعتی با محوریت معاونت امور معدن و اکتشافات و همچنین در سال جاری کارگروه صنوف تولیدی در بخش پشتیبانی و خدمات فنی و مهندسی در ستاد روز ملی صنعت و معدن سال 93 پیش بینی و فعالیت می کنند.

نظری در ادامه یادآور شد: تبیین فعالیت های این بخش صنعت، معدن و تجارت استان، بیان مشکلات بخش خصوصی، استفاده حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش صنعت، معدن و تجارت خوزستان برای تحول و پویایی این بخش ها در حضور مسئولین مدعو در مراسم روز ملی صنعت و معدن توسط تشکل های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری مطرح می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه گفت: با تشکیل دبیرخانه روز ملی صنعت و معدن در خانه صنعت و معدن خوزستان با هدف استمرار فعالیت ها، پیگیری خواسته های بخش خصوصی و در نهایت تحقق بخش عمده ای از انتظارات و رفع نگرانیهای آنان را دنبال می کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار