شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۶۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
در شورای اداری استان چه گذشت؟
مقتدایی رسیدگی به امور دستگاه ها را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد باید وضعیت بیمارستان ها ،رستوران های بین راهی و سازمان های گردشگری مورد ارزیابی قرار بگیرد تا موجب رضایت مندی هر چه بیشتر مردم شوند.
شوشان؛ سارا ممبینی: نماینده عالی دولت درخوزستان گفت: ما باید رضایت مندی مردم از عملکرد خود را اصل قرار دهیم و نباید به جایی برسیم که نیاز داشته باشیم وظایف را برایمان مرور کنند. ما باید خودمان وظیفه مان را بدانیم و در چارچوب قانون به  آن وظیفه عمل کنیم. 
مقتدایی رسیدگی به امور دستگاه ها را لازم و ضروری دانست و تاکید کرد باید وضعیت بیمارستان ها ،رستوران های بین راهی و سازمان های گردشگری مورد ارزیابی قرار بگیرد  تا موجب رضایت مندی هر چه بیشتر مردم شوند. 
استاندار خوزستان با اشاره به طرح "نکوداشت نمایندگان شهید فقید و مردم استان در ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی " گفت :حال و روز خانواده های بعضی از این شهدا خوب نیست و این زیبنده ی نظام اسلامی نیست که این افراد را رها کند. از این رو تصمیم گرفتیم که با مشورت دوستان حرکتی را شروع کنیم و شخصیت های استان خوزستان را معرفی کنیم . به همین مناسبت دهم خرداد ماه یادواره ای برگزار می کنیم که آقای ناطق نوری در این یادواره به عنوان سخنران حضور می یابند. 
وی در عین حال گفت : باید به بعضی رخداد ها که در سطح استان واقع شده اند اهمیت داد وآن را تبدیل به یک واقعه ی ملی کرد .استاندار خوزستان از دوم مهر ماه ،  روزی که آموزش و پرورش آبادان بمباران شد ، به عنوان یک روز فراموش شده یاد کرد و افزود : چنین روزهایی باید در تقویم ماندگار شود و برای آن جشنواره برگزار کرد.
مقتدایی در بخش دیگری از سخنانش گفت تمامی مسئولین باید در انجام کارها با یکدیگر مشارکت و همکاری کنند و هر  کسی که بتواند برای رفاه مردم کاری انجام دهد دستش را می بوسیم . باید دوشادوش هم سعی در محرومیت زدایی از مناطق داشته باشیم و نه اینکه هر جا بحث کسب شهرت بود حضور داشته باشیم و هر جا بحث سختی و بگیر و ببند بود پای خود را پس بکشیم !. باید مثل زمان جنگ که فردی روی مین می رفت تا راه باز شود ،عمل کنیم. مدیر نباید بترسد که اگر در کاری پاپیش گذاشت سازمان بازرسی به سراغش می آید و یا باید به دیوان محاسبات جواب پس بدهد . باید حرف مردم را بزند و بهترین تصمیمی که می تواند بگیرد تصمیمی است که در آن منفعت مردم لحاظ شده است . مدیر باید اعتبارات را خلق کند نه اینکه تا بالادستی ها گفتند اعتبار نداریم کوتاه بیاید! ما در استان همیشه سعی کرده ایم  به این روش عمل کنیم و از حق مردم استان دفاع کنیم . استاندار خوزستان در ادامه  با دفاع از فعالیتهای ورزشی در استان خوزستان گفت : 
نماینده عالی دلت در خوزستان گفت: اتفاقی که در یک نقطه از کشور می افتد اگر باارزش باشد تبدیل به یک رخداد ملی می شود و در هر نقطه از کشور مردم قدر سرمایه های خود را می دانند . حال چه شده است که با وجود قهرمانی تیم فولاد خوزستان عده ای در استان مرتبا دنبال انتقاد از مدیریت و عوامل این تیم هستند . 
مقتدایی خاطر نشان کرد : فولاد خوزستان نماینده ی ملت ایران است و باید از این تیم حمایت کنیم و من به نوبه ی خودم و به نمایندگی از مردم ،  از کانون وکلای استان درخواست کرده ام قاطعانه از شخصیتهای حقیقی و حقوقی که  در این تیم مورد تعرض قرار می گیرند دفاع کنند .اگر جلوی تعرض به سرمایه های خود را نگیریم این سرمایه ها را از دست خواهیم داد.مقتدایی با اشاره به بازار فلافل فروش ها در لشکر آباد انجام چنین کارهایی که سبب اشتغال و تفریح مردم می شوند را جالب دانست و گفت : من از بچه های لشکر آباد تشکر می کنم که خودشان این فضا را ایجاد کردند و وظیفه ی ماست که امنیت و بهداشت را برای آنان فراهم کنیم . 
استاندار خوزستان همچنین گفت ما می توانیم متولی انجام چنین کارهایی باشیم و با همکاری فرماندار ، شهردار و شورای شهر مکان های مناسب تفریحی و تجاری در سایه ی امنیت و آرامش برای مردم فراهم کنیم . 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سوال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment با سلام
لطفا اگر کسی اطلاعی داره به من هم بگین
در همایش پایانه ها و جایگاه های سوخت استاندار از خبرنگاری به نام خانم مرعشی تشکر کرد و گفت یک گزارش نوشتند و به نتایج خوبی رسیدند که به استاندار کمک کرده.
این خانم کدوم رسانه ست؟ گزارش مذکور کجا چاپ شده؟ با شما همکاری میکنن شوشان؟
comment
مجید صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment آقای مقتدایی از تولید چه خبر ؟ از رونق اقتصادی چه خبر ؟ آیا برنامه ای هم برای شرکتها و کارخانجات تولیدی و صنعتی دارید ؟ آیا خبر دارید که شرکت بزرگ کشت و صنعت کارون که بیش از 20000 وابسته معیشیتی بصورت مستقیم و غیر مسقیم دارد حدود چهار ماه بدون مدیرعامل و یا سرپرست قانونی روزگار می گذراند ؟ آیا می دانید تفاوت تولید 75 هزار تن شکر با تولید 170 هزار تن چقدر پول میشود ؟ آیا می دانید مبلغ 200 میلیارد تومان اختلاف تولید سالانه میتواند چه تحولی در روند تولید و ایجا زیر ساختارهای این شرکت بوجود بیاورد ؟ جناب استاندار آیا بهتر نیست در کنار دفاع تمام قد از تیم ورزشی کمی هم بفکر شرکتهای تولیدی باشید ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار