شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
حرف مردم
پیرو گزارش هایی که در مورد تغییرکاربری منتشر نمودید، هنوز شورای شهر اهواز هیچ جواب قانع کننده ای به شهروندان نداده اند. باتوجه به اخذ مجوز دانشگاه علمی کاربردی شهرداری،ای کاش سریع ترشورای شهر وضعیت مکان این دانشگاه را مشخص کنندو دست از سرتنها فرهنگسرای شهرمابردارند.  یادآوری چندنکته راضروری می دانم:
1) درتابستان گذشته تعداد زیادی از مادران دلسوز این شهر در گرمای تابستان و با زبان روزه از کلاس های کامپیوتر استفاده کردند. نه برای بدست آوردن شغلی در آینده و نه بخاطر علایق شخصی ،نه!! برای اینکه فرزندان نوجوانی دارندکه بیشتر وقت خود را با کامپیوتر و اینترنت می گذرانند و خطراتی آنها را تهدید می کند.این مادران برای آشنایی و کنترل و تربیت فرزندانشان سختی آموختن را تحمل کردند. 
همانا هرکدام از این افراد اگر بتواند یک نفر از نوجوانان کشور عزیزمان را به درستی تربیت کند ارزش بالاتری نسبت به این مدارک علمی فرمایشی خواهد داشت که آقایان قراراست به کارمندان محترم بدهند.
2)کودکان ونوجوانان شهر نیاز به آموزش علوم جدید و پرورش خلاقیت و آموختن مهارت های اجتماعی دارند، و محل مناسب بایدبرایشان تهیه شود.
همانگونه که در روز کودک با ژست های سیاسی و فرهنگی حقوق کودکان رابرمی شماریم پس چرادرعمل از برآوردن آنها غافلیم...
3)در شهر اهواز شرکت هایی مثل شرکت نفت، نیشکر،آب وبرق ،صنایع فولاد و...برای فرزندان و خانواده  کارکنان خود تسهیلاتی فراهم می کنند و ازبرنامه های تابستانی خوبی برخوردارهستند.
اما آیا تمام ساکنان شهرهمین افرادهستند؟سهم بقیه که کم هم نیستندچه می شود؟
مگر برآورده کردن نیازهای فرهنگی وآموزشی شهروندان برعهده فرهنگسراها نیست؟مگرما در این شهرمالیات پرداخت نمی کنیم؟
مگر فرهنگسرا و امکانات فقط برای شهرهای خاص است ،که اگر این گونه هم باشد اهواز جزء کلانشهرهاست. پس چرا هیچ نشانی ازکلان بودن درآن نیست ؟
3)با شروع تعطیلات ما مصر هستیم که فرهنگسرای محله وشهرمان راپس بگیریم. 
4)خانمها وآقایان شورای شهرکه درمصاحبه باشمافرمودند ما ازتغییر اطلاع نداشتیم وپیگیری می کنیم. پیگیری ای کرده اید؟؟جوابگوی ماشهروندان منطقه 4 باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار