اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲
فرمانده سپاه خرمشهر خبر داد ؛
فرمانده سپاه خرمشهر از اجرای برنامه‌های بزرگی همچون مانور بزرگ فتح خرمشهر با شرکت سه شهرستان و جشن با نوای کاروان با حضور 2 هزار نفر خبر داد.

عادل فرهانیان امروز از اجرای برنامه‌های عظیمی مانور بزرگ فتح خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با همکاران نیروهای سپاهی سه شهرستان خرمشهر، آبادان و شادگان مانور بزرگ فتح خرمشهر اجرا می‌شود.

وی توضیح داد: این مانور شبیه سازی حمله به خرمشهر است که روایت کننده عملیات بیت المقدس است و نحوه حمله، دفاع، مبارزه و فتح و پیروزی را بازگو می‌کند.

فرمانده سپاه خرمشهر ادامه داد: عملیات ساعت هشت صبح آغاز شده و نیروهای سه شهرستان از سه محور وارد شهر می‌شوند و در نهایت مقابل مسجد جامع خرمشهر تجمع کرده و فتح خرمشهر را به تصویر می‌کشند.

وی اذعان کرد: این مانور یکی از بزرگترین مانورهای مدت اخیر است که کل شهر را درگیر خواهد کرد.

فرهانیان در ادامه از برنامه بزرگ دیگری با عنوان جشن با نوای کاروان یاد کرد و گفت: این جشن قرار است در منتهی الیه پل آزادی یا پل قدیم برگزار شود و برآورد شده حدود 2 هزار نفر در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی افزود: قرار است در این مراسم نورافشانی صورت گرفته و توسط رسانه ملی پوشش مستقیم داده شود.

فرمانده سپاه خرمشهر دیگر برنامه‌ها را چنین برشمرد: از دیگر برنامه‌های سپاه به همین مناسبت و در روز سوم خرداد برپایی تورهای ایست بازرسی، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در جاده شلمچه، همایش فاتحان خرمشهر با حضور رزمنده‌های سپاه در محل مجتمع فرهنگی خلیج فارس و برپایی نمایشگاه خط و نقاشی توسط بسیج هنرمندان اشاره کرد.

وی به اجرایی شدن مختلف در قالب طرح الی بیت‌المقدس و در فاصله زمانی آغاز عملیات بیت‌المقدس تا فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: تمام پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی اعم از فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی ارائه کردند.

فرهانیان به پایگاه‌های بسیج واقع در مینوشهر اشاره کرد و افزود: در مینوشهر نیز همانند خرمشهر بسیجیان به مناسبت فتح خرمشهر برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته و اجرا کرده‌اند.

وی ادامه داد: برگزاری شب شعر در پایگاه شهید نورانی مینوشهر، نشست عاشقان ولایت در مسجد الحجه، برگزاری یادواره شهدای در پایگاه صاحب الزمان مینوشهر از جمله این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه خرمشهر بیان کرد: قرار است افتتاح پایگاه مقاومت امام حسین(ع) و برپایی ایستگاه صلواتی نیز از برنامه‌های مینوشهر به مناسبت سوم خرداد است.

وی بر فعالیت پایگاه بسیج عشایری نیز تاکید کرد و گفت: برگزاری شب شعر عشایری توسط بسیج عشایر در روستای کارون نیز از جمله برنامه‌های بسیج عشایر به مناسبت فتح خرمشهر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار