اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
معاون اداره ورزش و جوانان خوزستان خبر داد ؛
معاون اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: مسیر همایش بزرگ پیاده‌‌روی سوم خرداد بین دو پل قدیم و جدید در خرمشهر برگزار می‌شود.

مظفر علیشاهی امروز در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده‌‌روی سوم خرداد اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت سوم خرداد روز جمعه هفت صبح به صورت عمومی با شرکت مردم خرمشهر و مینوشهر در مسیر بین دو پل شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه می‌خواهیم که بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات را توسط دستگاه‌های خود انجام دهند و شاهد حضور و مشارکت پرشور و چشمگیر مردم باشیم.

معاون ورزش اداره ورزش و جوانان خوزستان همچنین عنوان کرد: این همایش دریچه‌ای‌ برای ورود مردم به عرصه ورزش و لذت بردن از ورزش و وارد کردن آن در سبد کالای خانوار است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت ورزش‌های همگانی اشاره کرد و ادامه داد: سوم خرداد همه نگاه‌ها به سمت خرمشهر است و ورزش به عنوان مهمترین اهرم در ایجاد شور و نشاط می‌تواند نگاه مثبت مردم را جلب و مقام معظم رهبری را خرسند سازد.

علیشاهی تصریح کرد: طی این مراسم منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی این همایش متقبل انجام تبلیغات و فراهم‌سازی شرایط برگزاری مراسم شده و یک دستگاه پراید به عنوان جایزه این همایش درنظر گرفته شد و سایر ارگان‌ها از جمله شهرداری خرمشهر و مینوشهر تهیه سایر جوایز را پذیرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار