اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به ماجرای استعفای پنج تن از مدیران استانداری البرز گفت: استعفای مدیران استانداری البرز ارتباطی به وزارت کشور ندارد.
پیام نو: رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به ماجرای استعفای پنج تن از مدیران استانداری البرز گفت: استعفای مدیران استانداری البرز ارتباطی به وزارت کشور ندارد.

روح الله جمعه‌ای در سمنان گفت: انتصاب مدیران استانداری‌ها از اختیارات استانداران است و فقط معاونان استانداری‌ها آن‌هم با پیشنهاد استانداران باید به تأیید وزیر کشور برسد.
او گفت: معاونان استانداری‌ها باید استعلام‌های مختلفی را در زمینه بررسی کفایت و صلاحیت‌های لازم از مراجع مختلف با تأییید پشت سر بگذارند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با اشاره به روند استعفای مدیران در استانداری‌های کشور گفت: انتصاب و یا عزل و نیز پذیرش استعفای مدیران در استانداری‌ها در اختیار استانداران است.
جمعه‌ای گفت: این موضوع (استعفای دسته جمعی پنج تن از مدیران استانداری البرز) مربوط به داخل خود استان البرز است و این مباحثی هم که درباره بحث استعفای این افراد با نظر وزارت کشور مطرح می‌شود مورد تأیید وزارت کشور نیست.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در پاسخ به پرسشی درباره اخبار مطرح شده درباره استعفای استاندار البرز گفت: این موضوع مورد در حال حاضر تأیید وزارت کشور نیست.
جمعه‌ای با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از رسانه‌ها درباره استعفای سید طاهر طاهری، استاندار البرز با بیان این که تا امروز ای موضوع را تأیید نمی کنم گفت: این موضوع، گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها است و در حال حاضر مورد تأیید وزارت کشور نیست.`
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار