شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
اسماعیل ایدنی در بازدید از بیمارستان امام علی این شهر (ع) و بخش‌های مختلف آن از نزدیک روند اجرای طرح تحول نظام سلامت و مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف این بیمارستان را بررسی کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: طرح‌های نیمه تمام حوزه درمان در حد 5 یا 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که برای تکمیل آنها حدود پنج یا 6 سال زمان نیاز است.
 خبرگزاری فارس: طرح‌های نیمه تمام حوزه درمان بین 5 یا 10درصد پیشرفت فیزیکی دارند

 اسماعیل ایدنی در بازدید از بیمارستان امام علی این شهر (ع) و بخش‌های مختلف آن از نزدیک روند اجرای طرح تحول نظام سلامت و مسائل و مشکلات بخش‌های مختلف این بیمارستان را بررسی کرد. 

وی سپس در جمع پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان اظهار کرد: اغلب طرح‌های نیمه تمام حوزه درمان در حد 5 تا 95 درصد پیشرفت داشته‌اند و برای تکمیل آن‌ها حدود پنج یا 6 سال زمان نیاز است. 

وی افزود: باید اولویت را در بهداشت و درمان به نیازهای فوری و ضروری اختصاص دهیم و از منابع موجود بیشترین بهره را برای ایجاد بسترهای لازم بهداشتی ودرمانی به فراخور زمان داشته باشیم. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطر نشان کرد: موضوع بهداشت و درمان یک موضوع فرابخشی است که ادارات و نهادهای زیادی در تحقق آن سهیم هستند و در این زمینه باید زیرساخت‌هایی را به وجود آوریم. 

وی تصریح کرد: به عبارت دیگر اگر همه ما دست به دست هم داده و تولید بیماری را کاهش دهیم بی‌تردید بسیاری از مسائل بهداشت و درمان حل می‌شود. 

همچنین در این بازدید امام جمعه اندیمشک نیز اظهار داشت: رعایت عدالت در توزیع امکانات بهداشتی و درمانی از خواسته‌های مردم شهرستان اندیمشک است که انتظار داریم به این مهم توجه شود. 

حجت الاسلام نعمت الله خدامی افزود: تناسبی بین امکانات موجود در شهرستان و نیازهای مردم وجود ندارد و با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده باید در این زمینه رسیدگی بیشتر شود. 

وی اضافه کرد: ما در بحث بهداشت و درمان شهرستان بیش از سه دهه عقب هستیم و باید با همدلی و تلاش مشکلات پیگیری گردد. 

فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در این بازدید گفت: شهرستان اندیمشک با توجه به دغدغه‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان دارد نیازمند توجه جدی مسئولان است. 

حمید رضا گودرزی با قدردانی از مسوولان دولت در اجرای طرح تحول سلامت به عنوان یک طرح عظیم و بسیار مهم افزود: شهرستان اندیمشک فقط یک بیمارستان دارد و ما انتظار داریم موضوع بیمارستان راه آهن که شرایط لازم برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان رادارد از طریق وزارت راه پیگیری شده و واگذاری آن برای امور بهداشتی و درمانی توسط مسوولان این حوزه انجام شود. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک هم با تشریح مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان اظهار کرد: کمبود فضا، کمبود امکانات و نبود نیرو از مهم‌ترین مشکلا حوزه بهداشت و درمان مشکلات شهرستان اندیمشک است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار