شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲
چند روز پیش به مناسب سالروز پیروزی رزمندگان ایران اسلامی‌در برابر دشمن بعثی و آزادسازی خرمشهر دیدم صفحه فیسبوک رضا ربع پهلوی این پیروزی دلاورمردان ایرانی را تبریک گفته. به خودم گفتم پهلوی را چه به آزادسازی خرمشهر!؟

به گزارش افکارنیوز، آخر کسی پیدا نمی‌شود که به این ربع پهلوی بگوید بچه جان تو را چه به این ژست‌ها ؟ ، شما که نسل در نسل خود یَد طولانی در فرار از مملکت داشته‌اید ، شما که هر کجا پای دفاع از مملکت بوده به جای ایستادگی ، منافع شخصی را اولویت قرار دادید.

مگر فرار رضا میرپنج در شهریور ۱۳۲۰ را نشنیده‌ای ؟، مگر نشنیده‌ای پدر فاسدت و ثریا جانش چگونه و با چه وضع در ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ گذاشت و در رفت !؟ « خاطرات ثریا اسفندیاری – کاخ تنهایی» این پدر همیشه فراری تو ، در ۲۶ دی ۵۷ به شهادت اطرافیانش لحظه به لحظه به ساعت نگاه می‌کرده تا با مامان فرح و سگ دانمارکی‌شان «لاسی» زودتر از مملکت خارج شوند. مگر نشنیده‌ای همین محمدرضای بزدل و فاسد چطور بحرین را که بخشی از خاک ما بود به یک اشاره روباه پیر دو دستی پیشکش اربابانش کرد ؟!

نشنیدی ربیعی آخرین فرمانده معدوم نیروی هوایی ستمشاهی در دادگاه گفت هایزر شاه را مانند یک موش از مملکت پرت کرد بیرون ؟ یکی دیگر از همین ژنرال‌های پدرت در کتاب خاطراتش نوشته ایشان پس از خروج از مملکت تنها یکبار آن نیز توسط شهبانو با تیمسار نشاط تماس گرفتند که در مورد باقی اموال هماهنگ نمودند.

تو که معلوم نیست در سال ۶۱ در کدام کاباره و عشرتکده داشتی عیاشی می‌کردی ، چه میدانی خرمشهر چطور آزاد شد؟ دیگر نگذار بیش از این تاریخ را بشکافیم که حکایت‌های شنیدنی زیاد است، اما بار دیگر اگر هوس کردی ژست ایرانی بودن و ریشه ایرانی داشتن بگیری زودتر بگو تا ما نیز وارد جزییات بشویم که به ناچار مطالبی را بازگو کنیم که …

ربع عزیز ، این بزدلی و فساد در شما ریشه دار است. تو با این سابقه خانوادگی بهتر نیست کمی‌به فکر خودت باشی گرامی؟ شنیده‌ام اوضاع میان تو و زنت نیز شکرآب است. جزییات این شکر آب شدن میان تو و یاسمین خانوم دیگر نقل شبنشینی‌های اپوزوسیون شده است. به جای ژست قهرمانی گرفتن کمی‌از عیش و نوشت کم کن. کمی‌از عیاشی‍هایت با دختران و زنان اطرافت کم کن و چند کتاب بخوان تا بدانی از چه خانواده و قماشی هستی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار