شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در خوزستان با سخنرانی علی لاریجانی, رئیس مجلس شورای اسلامی و مهدی چمران، رئیس شورای عالی استان‌های کشور در برگزار می­‌شود.
حجت الاسلام سعید جعفری، امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت 14 و 15 خرداد اظهار کرد: نظر به این که مقام معظم رهبری در منویات داهیانه خود همواره تأکید فراوانی به اشاعه سبک ساده زیستی در جامعه داشتند شعار امسال بزرگداشت ارتحال امام(ره) به گونه ای انتخاب شده است که این مطالبه را محقق کند.
به گفته جعفری، دستیابی به این نوع سبک زندگی مستلزم بررسی زندگی معمار کبیر انقلاب اسلامی است که به همین منظور شعار امسال «زندگی به سبک روح الله» نام گذاری شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را ثمره انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بصیرت در زندگی، استکبار ستیزی و مقابله با آمریکا درس هایی از زندگی امام خمینی(ره) است که امیدواریم با الگو برداری از حضرت امام در راه اهداف ایشان گام برداریم.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات معنوی در بقاع متبرک هم زمان با بزرگداشت رحلت امام(ره)، گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت ارتحال امام(ره) برگزاری سخنرانی و دعای کمیل در بقاع متبرکه به عنوان مراکز فرهنگی انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی است و برنامه اصلی استان نیز 14خرداد با سخنرانی مهدی چمران، رئیس شورای عالی استان های کشور، در حسینیه اعظم برگزار می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در شامگاه 14 خرداد در شهرستان کارون به ایراد سخنرانی می پردازد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار