شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
 نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه افرادی صاحب منصب در راس دولت هستند که از قبل صنعت خودرو سازی کشور درآمدهای نامشروع کلانی را به جیب می زنند.
عبدالله تمیمی، درباره قیمت واقعی خودرو در کشور افزود : متاسفانه صنعت خودرو سازی کشور از جو رقابتی فاصله گرفته و روز به روز از کیفیت خودروهای ساخت داخل کاسته می شود.
وی ادامه داد : پایین آمدن کیفیت خودروها در حالی صورت می گیرد، که قیمت خودروهای ساخت کشور با نرخ تورم در جامعه تطابق ندارد.این نماینده مجلس با ذکر مثالی در این رابطه تصریح کرد: در مدت دو سال اخیر چه تغییراتی در خودروی پژوی مدل  91 با 93 رخ داده که قیمت آن افزایش پیدا کرده است، متاسفانه این افزایش قیمت ها بدون در نظر گرفتن کیفیت خودروها اعمال می شود.
وی ادامه داد : جو رقابتی حاکم در میان غول های خودرو سازی در جهان نظیر آلمان،آمریکا و ژاپن علاوه بر اینکه روز به روز از قیمت خودروها در سطح بین المللی می کاهد بلکه بر کیفیت آنها نیز می افزاید.
تمیمی افزود: عده ای  در دولت به جای اینکه دنبال علت باشند، تنها به معلول فکر می کنند و از قبل صنعت خودرو سازی درآمدهای کلان نامشروعی را به جیب می زنند.
وی خاطر نشان کرد : عدم وجود جو رقابتی در صنعت خودرو سازی کشور ،عدم انطباق قیمت خودرو با نرخ تورم و درآمد مردم و نیز در نظر گرفته نشدن کیفیت خودروهای ساخت داخل ضررهای بزرگی به اقتصاد خانواده ها وارد می کند و تنها کسانی که در این میان ضرر می بینند، مردم هستند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
comment
0
0
comment اقای تمیمی شما به مشکلات شهرت برس بعد به پژو گیر بده .مثلا مخالف خودت در رای اعتماد به وزیر صنعت نشه که[...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار