شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۷
این مراسم در روز یکشنبه 18 خرداد ماه در حسینیه ثارالله از ساعت 8:30 بامداد برگزار می گردد که در آن مهمانان و مسئولان کشوری و استانی شرکت خواهند داشت
فرمانده سازمان بسیج اصناف استان خوزستان از برگزاری یادوارة کشوری شهدای اصناف و بازار و 378 شهید اصناف استان خوزستان خبر داد.

سرهنگ صفدر شاهولی با بیان این خبر تأکید کرد: این مراسم در روز یکشنبه 18 خرداد ماه در حسینیه ثارالله از ساعت 8:30  بامداد برگزار می گردد که در آن مهمانان و مسئولان کشوری و استانی  شرکت خواهند داشت.
فرمانده بسیج اصناف ادامه داد: با توجه به تآکید فرمایشات مقام معظم رهبری  و نام گذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به جاست تا در جهت نیل و تحقق شعار و دستور مقام ولایت به طور شایسته ای از شهدای بازار که نقش مهمی در اقتصاد و فرهنگ و صحنه های جهادی داشتند تجلیل به عمل آید.
وی با اشاره به مقام شامخ شهدای بازار و اصناف خوزستان اظهار داشت:  تا کنون 378 شهید شناسایی شده که در حدود 200 نفر از شهدا مربوط به کلانشهر اهواز و مابقی به شهرستان های دیگر استان تعلق دارند 
وی افزود: ما همچنان در حال شناسایی و جمع آوری آثار و مدارک شهدای بازار هستیم که در همین راستا شهید شاخص اصناف استان خوزستان، شهید اسماعیل لجم اورک شناسایی و امسال به نام ایشان نامگذاری شد.
وی با اشاره به نقش اصناف و بازار در زمان 8 سال دفاع مقدس گفت : اصناف و بازاریان ما با توجه به تربیت دینی و اسلامی رایج در کشور ما همواره در بحران های مختلف سیاسی و اجتماعی به خصوص پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بسیار اثر گذار بودند و در زمان 8 سال دفاع مقدس، اوج مشارکت معنوی و مادی خود را به نمایش گذاشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار