اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
حسین عبدالعزیزی : معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پوشش 97 درصدی دارویی در بیمارستان‌هاي خوزستان خبر داد.
دکتر بهزاد شریف مخمل‌زاده در جلسه ستاد مرکزی اجرای طرح تحول نظام سلامت اظهار كرد: با اجرای این طرح 2000 دارو علاوه بر داروهای گذشته در مراکز داروخانه‌ای ارايه می‌شود.
وی افزود: بازدیدهای این معاونت از مراکز بیمارستانی و بررسی میزان پرداختی مردم و همچنین داروهای ارايه شده به آنها به صورت مستمر ادامه دارد.
مخمل‌زاده با بیان این که بالغ بر 97 درصد پوشش دارویی در داروخانه‌ها وجود دارد، عنوان کرد: در هر بیمارستان و یا داروخانه‌ای کمبود دارویی وجود داشته باشد این معاونت آماده تامین این کمبودها است.
وي گفت: تدارک ملزومات پزشکی از این پس تحت پوشش سامانه قرار خواهد گرفت.
در ادامه این جلسه نيز، دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار كرد: اجرای اين طرح در فاز اول موجب رضایتمندی مردم شده است زیرا بیشترین دغدغه مردم در هنگام بستری و در خصوص تامین ملزومات و دارو بوده است که با اجرای این طرح این نگرانی‌ها برطرف شده است.
وی تاکید کرد: در اجرای فازهای دوم و سوم به طور قطع با چالش‌هایی روبه‌رو خواهیم بود که تعامل با پزشکان به عنوان خط اول درمان در اولویت قرار دارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: موظف هستیم که در حداقل زمان ممکن، کارانه پزشکان و پرسنل و همچنین بدهی‌های خود بابت هرگونه خرید را پرداخت کنیم که مقداری از آن به پرداخت‌های به موقع سازمان‌های بیمه‌گر مربوط می‌شود.
نظری همچنين بر تعامل هر چه بیشتر بین دانشگاه و سازمان‌های بیمه‌گر برای اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار