اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
معاون بانوان اداره‌کل ورزش خوزستان خواستار شد:
معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از تمام فرمانداران و روسای هیات‌های ورزشی می‌خواهم که نگاه ویژه و جدی‌تری به بخش بانوان داشته باشند.
سكينه ناصری‌مقدم در نشست استاندار خوزستان با روسای هیات های ورزشی استان که روز گذشته، 18 خردادماه در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از تمام فرمانداران و روسای هیات های ورزشی می خواهم که نگاه ویژه و جدی تری به بخش بانوان داشته باشند، چرا که اگر آن‌ها جسم و بدن سالمی داشته باشند می توانند مادران خوبی برای جامعه خود باشند.
 
وی خاطرنشان‌کرد: مطمئنا برگزاری مسابقات برای بخش بانوان می تواند شور و نشاطی را به ویژه در شهرستان ها ایجاد کند و به همین دلیل است که می خواهم به این بخش نگاه ويژه‌اي شود.
 
معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: ما در اعزام های بانوان به مسابقات، با توجه به اینکه مسوولیتي را هم می طلبد و آقایان هم خیلی در این زمینه مسوولیت نمی پذیرند و همچنین نداشتن میزبانی مسابقات در بخش بانوان باتوجه به هزینه‌اي كه دارد، مشكل داريم و امیدوارم که نگاه ویژه ای به بانوان شود.
 
وی بیان کرد: ورزش در بخش آقایان خیلی خوب اجرا می شود و آن ها می توانند در یک محل کوچک هم ورزش کنند ولی شرایط بانوان خاص و ویژه تر است و من می خواهم که به این بخش نگاه ویژه ای شود.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار