اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
مدیر ساخت و توسعه اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برنامه داریم امسال تلاش و همت خود را روی بازسازی پل‌های استان بگذاریم.
بهرام سیف عنوان‌کرد: به طور کلی برای 11 پل و تقاطع غیرهم سطح برنامه بازسازی در برنامه‌ریزی کاری قرار گرفته است. از این تعداد 8 پروژه تا پایان سال به اتمام می‌رسد و 3 پروژه دیگر به زمان بیشتری احتیاج دارد.
 
وی افزود: اتمام پروژه‌ها تا پایان امسال و ادامه روند تکمیل سایر پروژه‌هايي كه به زمان بیشتری نیاز دارد، به تخصیص اعتبار بستگی دارد و در صورت تخصیص اعتبار این پروژه‌ها به بهره‌برداري مي‌رسند. كل اعتبار در نظر گرفته شده براي اين پروژه‌ها 105 ميليارد تومان برآورد شده است.
 
مدیر ساخت و توسعه اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح‌کرد: 8 پلی که تا پایان امسال بازسازی می‌شوند شامل پل سردشت دزفول، پل زیرگذر اندیمشک که تقاطعی سه سطحی است و عملیات روگذر آن سال آینده انجام می‌شود، پل حوایی جان ایذه، تقاطع غیرهم سطح شیبان، پل شیرین‌شهر، تقاطع غیرهم سطح بزرگراه اهواز ـ اندیمشک یا کمربندی شمال شرقی اهواز، پل نهم اهواز و پل سی مایلی مسجدسلیمان است. پل خیرآباد بهبهان، پل شهید ناجیان شوش و  پل نظام‌مافي شوش نیز براي بازسازي به بیش از یک سال زمان نیاز دارند.
 
سیف ادامه‌داد: این پل‌ها در سال‌هاي گذشته ساخته و اکنون به تعمیر و بازسازی نیاز دارند. امیدواریم امسال اعتبار مورد نیاز برای بازسازی این پروژه‌ها به اندازه کافی تخصیص یابد.
 
وی خاطرنشان‌کرد: پروژه‌هایی که قرارداد آن‌ها بسته شده اجرا و پروژه‌هایی که به عقد قرارداد احتیاج دارند، قرارداد آن‌ها بسته می‌شود. همچنین این پروژه‌ها در شرف مناقصه هستند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
پیشاهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
comment
0
1
comment آقای سیف و همکاران از این موضوع غافل شده اند که یکی از عوامل تخریب پلها در استان خوزستان گذر محمولات سنگین و فوق سنگین توسط کامیونها و بوژی های با وزن چند صد تن از روی پلهاست
همانطور که کارشناسان راه و راهداری میدانند هر دهنه پل دارای ظرفیت حمل بار تعریف شده دارد و کسی که برای ناوگان با بار فوق سنگین مجوز عبور صادر میکند باید تشخیص بدهد در مسیر عبوری کامیون چه پلهایی با چه میزان ظرفیت وجود دارد اما در عمل اینکار بدرستی صورت نمیگیرد و پس از صدور مجوز پروانه های عبور ترافیکی هیچ نظارتی نمیشود که آیا کامیون مورد نظر از پل کنار گذر عبور کرده یا از روی پل اصلی که متعلق به عبور ماشینهای سبک است!!!!!!!!
با اطمینان عرض میکنم که هیچ نظارتی و ممنوعیتی برای عبور محموله های سنگین و فوق سنگین برای عبور از روی پلها نیست چه ازسوی اداره صدور مجوز باشد و چه از سوی نیروی های راهنمای و پلیس و بخصوص راه وترایری وجود ندارد و اصلا" هیچ نماینده ای از اداره ای برای عبور این محموله ها دیده نمیشود
در سال هزاران کامیون دیده میشود که از روی پلهای با ظرفیت سبک گذر میکنند / مسئولیت آنها با کیست ؟؟؟؟؟؟
وقتی در حال مسافرت قصد عبور از روی پلی را داشته باشید بطور محسوس حس خواهید کرد که سوار پل میشوید چون ابتدا ماشین محکم به جداراه پل برخورد میکند بعد سوار پل میشود برای خارج شدن از پل نیز یک افت شدید و سقوط 50سانتی متری دارد و بعد ادامه حرکت/
پس آقایان میتوانند آمار تردد و پیگیری های لازم را از کارشناسان مربوطه از ادارات مربوط به محموله ها و دستگاههای نظارتی بعمل آورند تا برای جبران خسارات پیشگیری های لازم ایجاد شود / یاحق
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار