اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۸۹۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵
در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پتروشیمی
قاسم امیری در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به عنوان معاون این سازمان منصوب شد.

 در حکمی از سوی علی یزدانی، «قاسم امیری» رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بندر ماهشهر، به عنوان معاون سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: با توجه به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان سرپرست معاونت این سازمان تعیین و منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و به کارگیری تمام توانمندی‌های موجود در سازمان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیق روز افزون شما در پیشبرد اهداف عالی سازمان و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در محدوده‌ای به وسعت حدود 2 هزار و 600 هکتار در جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس، واقع در شهرستان بندر ماهشهر قرار گرفته است.

این منطقه با توجه به موقعیت طبیعی و جغرافیایی و همچنین برخورداری از تسهیلات قانونی مناطق ویژه، به منظور توسعه صنعت و تجارت به ویژه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی آن - تأمین منافع اقتصادی، اجتماعی و ملی، جذب تکنولوژی‌های جدید و افزایش اشتغال ایجاد شده است.

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور مدیریت و تحقق توسعه فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی در منطقه از جمله صنایع پتروشیمی، به صورت زیر مجموعه‌ای از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، براساس مصوبه تیرماه سال 1376 شورای عالی مناطق آزاد تجاری -صنعتی فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
مدرسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
comment
0
1
comment به جناب اقای امیری تبریک میگویم.از توجه جناب اقای یزدانی به نیروهای توانمند تشکر میشود.
پاسخ ها
comment
مدرسی نیکو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
comment
comment مدرسی نیکو؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار