شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: این شورا از پیشنهادات مردمی استقبال می کند و آن را در کمیسیونهای مختلف خود مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش مهر، احمدعلی دوامی در نشست علنی شورای شهر اندیمشک افزود: از شهروندان انتظار می رود که پیشنهادات سازنده خود را در زمینه های مختلف به شورا ارائه دهند تا در صورت دارا بودن شرایط لازم مورد استفاده قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی پیرامون اقدامات انجام شده از سوی شورا گفت: خدمتها و برنامه ها باید با شفافیت بیان شود تا اعتماد بین مردم و شورا حاصل شود.

دوامی در این راستا از تلاش به منظور راه اندازی سامانه پیامک، پایگاه اطلاع رسانی و نشریه شورای اسلامی شهر اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: از این طریق می توان شهروندان را با خدمات و برنامه ها به شکل بهتری آشنا کرد.

جهانبخش ایزدپور، فرود میرزاوند، احمدقلاوندی، بهرام اسدیان و سمیه قلاوند دیگر اعضای شورای شهر اندیمشک نیز در این نشست هرکدام به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در ارتباط با موضوعات مختلف شهری پرداختند.

در نشست مزبور حدود 20 پیشنهاد و لایحه مورد بررسی قرار گرفت که بخشی از آنها به دلیل نیاز به انجام کارشناسی بیشتر به به کمیسیونها ارجاع داده شد تا حداکثر در مدت یک ماه نسبت به تائید یا عدم تائید آن تصمیم گیری شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار