شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: به زودی دستگاه امنیتی مسبب آتش‌سوزی مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرک طالقانی را مشخص خواهد کرد.

منصور قمر با اشاره به آتش‌سوزی اخیر در مصلای نماز جمعه شهرک طالقانی، اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیمی برای بازسازی و تعمیر این مکان مقدس تشکیل و تمامی دستگاه‌های خدماتی وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با همت دستگاه‌های خدماتی و با مشارکت مردم عزیز شهرک طالقانی در امر بازسازی و تعمیر مسجد صاحب الزمان (عج)، عملیات بازسازی این مکان مقدس به سرعت به پایان رسید.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: با پایان بازسازی و تعمیرات، نماز جمعه شهرک طالقانی روز گذشته باشکوه‌تر از گذشته برگزار و خوشبختانه با افزایش امکانات و نوع بازسازی صورت گرفته این آیین عبادی سیاسی باشکوه‌تر و دشمن‌شکن‌تر از گذشته اقامه شد.

قمر، برپایی نماز جمعه را عامل وحدت بین مسلمانان دانست و افزود: با حضور مردم ولایت‌مدار شهرک طالقانی در نماز جمعه ثابت شد که میان این مردم وحدت وجود دارد و دشمنان به هیچ عنوان نمی‌توانند بین مسلمانان تفرقه و دودستگی ایجاد کنند.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌های محلی در نوع پوشش خبر آتش‌سوزی این مسجد، اظهار کرد: اینکه در چنین اتفاقی که هنوز علت و مسبب آن مشخص نشده بیائیم با برخورد احساسی یک ایده ضد دینی اندکی که در این سیل خروشان و عظیم عاشقان اهل بیت و امامت هیچ جایی ندارد را بزرگ کنیم به هیچ عنوان کار پسندیده‌ای نیست.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: هرچند به زودی دستگاه امنیتی مسبب اصلی این حرکت جاهلی را مشخص خواهد کرد اما مهم این است که با این عمل غیر دینی وحدت و یکپارچگی مردم شریف و عاشق به اهل بیت شهرک طالقانی به گونه‌ای تجلی پیدا کرد که نماز جمعه این هفته با صلابت بیشتر از پیش برگزار شد.

قمر یادآور شد: مردم همیشه در صحنه شهرک طالقانی خود در کنار مسئولان در چند روز اخیر به طور شبانه‌روز در بازسازی مسجد نقش بسزایی ایفا کردند و نشان دادند که همواره پایبند راه اهل بیت و دین و ولایت خواهند بود.

وی در پایان گفت: انجام مراسم‌های گسترده نیمه شعبان در شب‌های گذشته در حسینیه‌ها، منازل و مساجد شهرک طالقانی حکایت از آن دارد که هیچ کس توانایی تأثیرگذاری منفی بر فضای دینی و مذهبی مردم عزیز این شهرک را نخواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار