شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
به نام خدا
پیرامون پاره ای نگرانی در خصوص نمایشگاه موقت فروش خودرو پلاک منطقه آزاد اروند
در پاسخ به گزارشی که در یکی از پایگاه های خبری استان پیرامون برگزاری نمایشگاه فروش خودرو پلاک اروند در دانشگاه شهید چمران اهواز درج شده است؛ ضروری به نظر رسید تا جهت روشنتر شدن افکار عمومی در باره اهداف،انگیزه ها و محل برگزاری نمایشگاه توضیحاتی به شرح زیر ارائه گردد:
1- همانگونه که در پایه ها و اصول دوازده گانه مدیریت جدید دانشگاه آمده است، مدیران دانشگاه رسیدگی به امور رفاهی دانشگاهیان را به عنوان یک برنامه استراتژیک دنبال می کنند. این اصل، به منظور بالابردن جاذبه در دانشگاه و بالا بردن میزان رضایت کارکنان و اعضای هیئت علمی و در نتیجه بالابردن خدمات رسانی از سوی آنان به ارباب رجوع و به ویژه دانشجویان، مورد اهتمام قرار شده است. 
2- در همین راستا، سرپرست دانشگاه با برگزاری سه نشست با اعضای هیئت علمی و یک نشست با کارشناسان ارشد دانشگاه به آسیب شناسی وضعیت موجود دانشگاه و دریافت راهکار و پیشنهاد برای بهبودی بخشیدن به بخش های مختلف دانشگاه، پرداخته و مجموع نظرات دریافتی را در برنامه ریزی دراز مدت و اداره امور روزانه دانشگاه مورد توجه خود قرار داده است. 
3- یکی از اقدامات مدیریت جدید در نخستین ماه های تصدی مسئولیت، فراهم آوردن تسهیلاتی برای خرید آسان خودرو پلاک اروند از سوی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه به دور از تشریفات دست و پاگیر است. اهالی شهرهای خوزستان نیک می دانند که همین کار، اکنون از سوی شرکت ها و نمایندگی های فروش خودرو نیز در دست انجام است. 
4- از این رو، در پردیس دانشگاه یکی از سالن های ورزشی متعلق به دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی برای نمایش و فروش خودرو در نظر گرفته شد. ناگفته نماند که پیش از ایجاد نمایشگاه در آن محل، کف سازی سالن مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که کف سالن بتن مسلح بود، بر اساس نظر کارشناسی، مقاومت لازم را برای تحمل وزن خودروها خواهد داشت و لطمه ای به سالن و کف پوش آن وارد نخواهد شد و از این بابت خیال دوستان آسوده باشد.  
5- در ارتباط با دریافت وام نیز با بانک های تجارت و ملت گفت و گوهای لازم صورت گرفت و بانک های یاد شده در خصوص ارائه تسهیلات مصوب در قالب خرید خودرو و تجهیزات به اعضای هیئت علمی اعلام آمادگی نموده اند.
   در پایان، مدیریت دانشگاه شهید چمران اهواز با تشکر از اعمال نظارت و ابراز حساسیت دوستان نسبت به امکان صدمه دیدن کف سالن ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ، این گلایه را هم از آنان ابراز کند که چرا زودتر از این به بیان حساسیت های خود نسبت به دانشگاه نپرداختند و مدیران وقت دانشگاه را از دیدگاه های خویش محروم کردند. 
   ناگفته نماند که دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال های نه چندان دور دارای بهترین فضای سبز و زمین های ورزشی متعدد و چشم اندازهای زیبایی برای ورزشکاران و دانشگاهیان بوده است. ولی امروز، فضای سبز آن، تقریبا در حال نابودی است و در گوشه و کنار زمین های ورزشی، مخروبه ها و مذبله ها تشکیل شده است و جای شگفتی است که چرا این صحنه های ناراحت کننده از چشمان تیزبین دوستان محترم دور مانده است. از این روست که رسیدگی به امور زیر ساختی و مدیریتی در این دانشکده و بالاتر بردن میزان تاثیرگذاری آن در ورزش استان خوزستان، جزیی از برنامه استراتژیک مدیریت جدید دانشگاه است و این اطمینان را دارد که رسیدن به این مقصود با همکاری اعضای محترم هیئت علمی دانشکده دور از انتظار نیست . 
                                               والسلام

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
comment
0
0
comment چه پاسخ مودبانه ای!
امروز من رفته بودم.نمایشگاه جمع و جور و جالبی بود.قیمتا از خیلی سایتایی که پیگیری میکردم کمتر بود.واسه هیوندا و کیا 2سال 60000کیلومتر گارانتی ارائه میداد که واقعا بنظر من خیال یکی مثل من که خریدار بود راحت میکرد.البته تحویل فوری نبود.ولی واسه ما که قبلا از ایرانخودرو و سایپا ماشین گرفتیم مهم نبود.در کل ابتکار خیلی خوبی بود.قیمت بعضی ماشینا رو میذارم تا خودتون مقایسه کنید(با عوارض که 5میلیون اعلام کرده بودن جمع زدم):سراتو موتور 2000 68میلیون،آزرا 71.5میلیون(یخورده عجیب؟!) ، سانتافه 102میلیون،النترا 58میلیون،سوناتا موتور 2400 68میلیون،اپتیما 76میلیون، اسپورتیج 88میلیون البته ماشینای دیگه هم داشت مثل لکسوس و تویوتا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار