شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
نماینده مردم اندیمشک در مجلس:
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اتحاد و انسجام ملی که میان همه گروه‌ها در کشور عراق صورت گرفته زمان شکست گروه تروریستی داعش در این کشور فرا رسیده است.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اتحاد و انسجام ملی که میان همه گروه‌ها در کشور عراق صورت گرفته زمان شکست گروه تروریستی داعش در این کشور فرا رسیده است.

صید عیسی دارایی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در مسجد حضرت ولیعصر(عج)اظهار کرد: امروز با اتحاد ایجاد شده میان کردها، شیعیان و اهل تسنن عراق روز شکست گروه تروریستی داعش فرارسیده و در آینده‌ای نه چندان دور به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی افزود: در خاور میانه دو قدرت با هم در حال مقابله هستند یکی جمهوری اسلامی و دیگری هم به تعبیر من عربستان است که عربستان در رقابت با ما اوضاع را باخته است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز ما در لبنان دوستانی داریم بنام حزب الله که در هیچ مسئله‌ای ذره‌ای هم از ما دور نیستند و تفکرشان نیز تفکر ماست.

دارایی با اشاره به جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل و تبعات آن برای کشورهای عربی تصریح کرد: بعد از این جنگ متاسفانه در میان اعراب جا افتاد که هرگز نمی‌توان با اسرائیل بجنگیم اما همگان دیدند که تعدادی از رزمندگان لبنانی که خودشان را فرزندان امام(ره) و مقلد و پیرو مقام معظم رهبری می‌دانند با یک سری از عملیات‌ها در 33 روز یک ارتش مسلح و آموزش دیده را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در مسئله سوریه، عربستان نقش مهم و بسزایی دارد و رژیم صهیونیستی نیز در پشت صحنه آن است، اما می‌بینیم در آنجا هم نمی‌توانند نقشه‌های خود را عملی سازند و بشار اسد با حدود 10 میلیون رای دوباره مشت محکمی بر دهان آنها کوبید.

 نماینده مردم اندیمشک علت اصلی عملیات های داعش در عراق را مقابله با دولت نوری المالکی عنوان کرد و افزود: همفکری و تبانی آنها با برخی گروه های دیگر از جمله منافقین و بعثی‌ها باعث شد که بتوانند در ابتدا موفقیت‌هایی را کسب کنند اما فتوای آیت الله سیستانی و حمایت همه آحاد مردم  گروه‌ها از آن و اتحاد و انسجام ملی که پس از این حملات در عراق به وجود آمده نشان دهنده شکست و نابودی این گروه تروریستی در آینده نزدیک است.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار