اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷
حجت الاسلام امانت:
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از قضات نمونه استان همزمان با هفته قوه قضاییه خبر داد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از قضات نمونه استان همزمان با هفته قوه قضاییه خبر داد.
  
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت با اشاره به آغاز هفته قوه قضاییه از تاریخ یکم تا هفتم تیرماه، اظهارداشت: به همین مناسبت دیدارهای مردمی رئیس دادگستری استان خوزستان فردا از ساعت 9 تا 14 در سالن "امامت" دادگاه تجدید نظر استان برگزار می شود.

سرپرست اداره روابط عمومی دادگستری خوزستان، با تاکید بر اینکه مردم شهیدپرور استان می توانند به منظور پیگیری مشکلات خود با رئیس دادگستری استان دیدار کنند، ادامه داد: در این دیدار شخص رئیس کل دادگستری استان خوزستان، مدیران و معاونان دادگستری در جریان مسائل قضایی مراجعه کنندگان قرار خواهند گرفت و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان رسیدگی می شود.

این مقام مسئول در دادگستری خوزستان اضافه کرد: در روز چهارشنبه نیز با حضور معاون دادستان انتظامی قضات کشور، قضاتی که در بازرسی های سال گذشته به عنوان قضات نمونه استان  شناخته شدند تجلیل خواهند شد.

وی با بیان این که گرامیداشت هفته قوه قضاییه در واقع تجلیل از مقام شهدای هفتم تیر و تجدید میثاق با آرمانهای حق طلبانه آنها است گفت: در اولین روز از هفته قوه قضاییه کارکنان، مدیران، معاونان و رئیس دادگستری استان با حضور در گلزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

حضور کارکنان دادگستری خوزستان در گلزار شهدا

حجت الاسلام امانت، همچنین افزود: رئیس دادگستری استان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز به ارائه عملکرد یک سال گذشته دادگستری استان می پردازد تا از این طریق مردم استان بیش از پیش با خدماتی که دادگستری ارائه کرده آشنا شوند.

وی در ادامه از برگزاری همایش کارگروه های سلامت اجتماعی استان در روز شنبه هفته آینده در مصلی مهدیه اهواز خبر داد و گفت: در این همایش اعضا و کارگروه های جدید سلامت اجتماعی استان انتخاب خواهند شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان، خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از سلامت اجتماعی جامعه باید از ابزارهای علمی روز در تحقق اهداف این کارگروه ها استفاده کرد.

حجت الاسلام امانت تصریح کرد: از تمامی اعضای هسته های مردمی این ستاد دعوت می شود تا برای انتخاب اعضا و کارگروه های جدید سلامت اجتماعی استان در این همایش شرکت کنند.

این مقام مسئول در دادگستری استان خوزستان، خاطرنشان کرد: از مردم شهیدپرور و ولایت مدار خوزستان درخواست می شود تا به منظور پیش برد اهداف دادگستری پیشنهادات خود را از طریق پیامک کوتاه به سامانه های 10000123331745، 10000123331196 که به ترتیب وابسته به معاونت پیشگیری از وقوع جرم  و روابط عمومی دادگستری استان هستند، ارسال کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار