اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۲
مسعود میرکاظمی وزیر نفت احمدی نژاد از تعدادی از وکلای دادگستری شکایت کرده است. این وکلا از میرکاظمی به دلیل تولید و توزیع بنزین آلوده شکایت کرده بودند.

 وزیراسبق نفت از شاکیان خود در پرونده تولید بنزین آلوده در زمان وزارتش به رییس قوه قضاییه شکایت کرد.

پیمان حاج محمود عطار روز یکشنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی ایرنا گفت: بعد از شکایتی که به همراه دو نفر از همکارانم از وزیر اسبق نفت به دلیل تولید بنزین آلوده در زمان وزارتش داشتیم، وی با ارسال شکایت نامه ای به رییس قوه قضاییه از ما به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است.

وی افزود: رییس قوه قضاییه نیز پس از رویت شکایت نامه، آن را برای بررسی و انجام تحقیقات به بخش مربوطه ارجاع داده است.

عطار اضافه کرد: امروز ( یکشنبه) به همراه دقیقی ( یکی از وکلای شاکی در این پرونده) در جریان این شکایت قرار گرفتیم.

وکیل شاکی در پرونده تولید بنزین های آلوده گفت: فردا ( دوشنبه) نهم تیر ماه به شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت مراجعه می کنیم و پس از کسب اطلاع از آخرین وضعیت پرونده و مهلتی که قرار بود طی آن نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست استدلال های خود را در خصوص آلوده بودن یا نبودن بنزین تولیدی پتروشیمی ارایه کنند، لایحه ای را درباره این پرونده جهت انعکاس به رییس قوه قضاییه تقدیم خواهیم کرد.

سه وکیل دادگستری یازدهم خرداد ماه امسال با حضور در دادسرای کارکنان دولت و ارایه مستنداتی، از وزیر اسبق نفت به دلیل تولید بنزین آلوده توسط پتروشیمی در زمان وزارتش شکایت کردند.

این شکایت برای رسیدگی در اختیار بازپرس شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت قرار گرفت و بازپرس نیز نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان محیط زیست را در خصوص اعلام نظر درباره آلوده بودن یا نبودن بنزین تولیدی پتروشیمی به دادسرا احضار کرد.

نمایندگان وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست هفته گذشته در دادسرا حضور یافتند و قرار شد در مهلتی 10 روزه استدلال های خود را درباره آلوده بودن یا نبودن بنزین تولیدی پتروشیمی را به شعبه بازپرسی ارایه کنند.
بازدید از صفحه اولsendارسال به دوستان printنسخه چاپی Bookmark and Share
برچسب ها: وزیر نفت ، میرکاظمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار