شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵

مرکز تحقیقاتی مکاترونیک و علوم خودروهای بدون سرنشین دانشگاه شهید چمران پیش از ظهر امروز سه شنبه در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد.

در این مراسم معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: در روزگار ما دانش و علم هم سبب ثروت و هم عامل مصونیت و هم ابزار قدرت است از این رو برای ایفای نقش موثر در نهضت تولید علم و جنبش نرم افزاری بهترین مراکز دانشگاه ها هستند و بهترین بستر نیز در دانشگاه ها انجمنهای علمی و بهترین حرکتها در انجمنهای علمی کارهای بین بخشی و گروهی است؛ چون با اتحاد، همدلی، همفکری و همراهی یک نهضت شکل می گیرد.

علیرضا مخبر دزفولی با ابراز خرسندی از شور و نشاط و همکاری صمیمانه ای که میان دانشجویان و اساتید برقرار است، افزود: هرچه افتخار در حوزه های مختلف و به ویژه حوزه فرهنگی کسب شده مرهون حضور فعال و خستگی ناپذیر دانشجویان است و در حقیقت هیچ عاملی جز عشق به پویایی و پیشرفت نمی تواند دانشجویان را به چنین تحرکات و موفقیتهایی سوق دهد.

مخبردزفولی در بخش دیگری از سخنان خود، از تجهیز دفاتر انجمنهای علمی خبر داد و گفت: کار تجهیز و ساماندهی دفاتر انجمنهای علمی دانشجویی که از سال گذشته آغاز شده در سال جاری به سرانجام خواهد رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همچنین مبلغ قابل توجهی در اعتبارات معاونت پژوهشی برای امسال در نظر گرفته شده تا از طرحهای پژوهشی و دانشجویی حمایت مالی شود.

در این مرکز تحقیقاتی، تولیدات تیم طراحی خودروهای بدون سرنشین قرار داده شده که خودروی هیبریدی (الکتریکی - بنزینی)، هواپیمای بدون سرنشین کوادریتور، پرنده بدون سرنشین SHABAH و هواپیمای بینا از آن جمله بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار