اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
ناصر سودانی در مسجد مهدی منتظر(عج) اهواز در جمع نمازگزاران افزود: فرقه ضاله خوارج که در زمان حکومت حضرت علی (ع) شکل گرفت اعتقاد داشتند اگر کسی مرتکب گناه شود فاسق است و حکم فاسق مرگ است چنانچه حضرت علی (ع) را به واسطه پذیرش حکمیت گناهکار دانسته و آن حضرت را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.
 نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست های تکفیری که مرتکب جنایات ددمنشانه و غیرانسانی در سوریه و عراق شده اند افکار خوارجی دارند.

ناصر سودانی  در مسجد مهدی منتظر(عج) اهواز در جمع نمازگزاران افزود: فرقه ضاله خوارج که در زمان حکومت حضرت علی (ع) شکل گرفت اعتقاد داشتند اگر کسی مرتکب گناه شود فاسق است و حکم فاسق مرگ است چنانچه حضرت علی (ع) را به واسطه پذیرش حکمیت گناهکار دانسته و آن حضرت را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

وی گفت: تروریست های تکفیری و سلفی از 88 کشور جهان با این طرز تفکر به جان مسلمانان افتاده و در مناطقی از جهان اسلام از جمله عراق و سوریه دست به شرارت، ترور و ناامنی می زنند.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موج جدید ترور و وحشت در استان های شمالی و غربی و شرقی عراق توسط گروه داعشی - بعثی افزود: اینان با حمایت آشکار برخی کشورهای مرتجع منطقه و رژیم صهیونیستی ماهیت ضداسلامی و ضد انسانی خود را نشان دادند و شکی نیست که حکم چنین انسان های جاهل و غافل که خون مسلمانان را می ریزند مرگ ذلت بار است.

سودانی با اشاره به فتوای آیت الله ˈسیدعلی سیستانیˈ از مراجع معظم تقلید در نجف اشرف که مبارزه با تروریست های داعشی - بعثی را واجب کفایی دانستند افزود: با وجود جنایت های خونبار این تروریست ها و اشغال چند استان عراق، شاهد اتحاد و همدلی بی سابقه اقوام و مذاهب عراق و بسیج بیش از دو میلیون و 500هزار نفر از مردم عراق برای سرکوب تروریست ها هستیم.

وی مبارزه و جنگ با تروریست ها با این گستردگی را در جهان بی سابقه خواند و آن را مدیون ورود مرجعیت شیعه به دفع این فتنه بیان کرد. 

این نماینده مجلس، شکست و مرگ خفت بار را سرنوشت تروریست های داعشی - بعثی خواند و در ادامه گفت: ملت مسلمان ایران از هیچ گونه حمایتی از مردم عراق دریغ نخواهد نکرد و در صورت ضرورت مصمم به دفاع اعتاب مقدسه عراق می باشد.

وی گفت: فتنه داعش ممکن است چند ماه به درازا بکشد ولی به طور قطع شکست خفت بار ، سرنوشت حتمی و قطعی آنان است و سرانجام تروریست ها در خون خود خواهند غلطید.

گروه تروریستی داعشی - بعثی از 20روز پیش با اشغال استان های موصل، صلاح الدین، دیاله و کرکوک موج جدیدی از کشتار و وحشت در شهرهای عراق به راه انداخته است.

ارتش عراق به کمک نیروهای مردمی در حال نبرد با تروریست ها است و تاکنون موفق شده با حملات زمینی و هوایی چندین شهر مهم را از تروریست ها بازپس گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار