اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
تبدیل پست به یک رسانه؛

اداره کل پست استان خوزستان با اعلام شعار «با پست بهتر و بیشتر دیده شوید» اقدام به پیاده سازی طرح پست یک رسانه تبلیغاتی کرده است.
 با توجه به امکانات و فضاهای تبلیغاتی گسترده در اداره کل پست استان خوزستان این اداره کل با ارائه این طرح اقدام به واگذاری و یا همکاری در استفاده از این امکانات تبلیغاتی در سطح استان نموده است.
مراجعه چندین هزار نفری مردم به ادارات و واحدهای پستی در هر روز، هزاران مراجعه روزانه  موزعین پست به درب منازل ، قبول میلیونها پاکات و بسته های پستی و جابجایی آنها توسط پست،سایت اینترنتی کشوری و پرتالهای استانی با میلیونها بازدید روزانه و ...  از جمله امکانات مناسب تبلبغاتی است که می تواند باعث بهترو بیشتر دیده شدن تبلیغات و تاثیرگذارتر شدن آنها برای صاحبان تبلیغات بشود.
اداره کل پست استان خوزستان در یک فراخوان عمومی از دست اندرکاران امور تبلیغاتی در استان خوزستان و صاحبان مشاغل نیازمند تبلیغات جهت همکاری و یا اطلاع از شرایط بهره مندی از این امکانات دعوت به عمل می آورد که به واحد روابط عمومی این اداره کل مراجعه نمایند.
شایان ذکر است استفاده از امکانات و فضاهای تبلیغاتی موثر و پربازدید پست در کنار انجام تبلیغات موثر و با شناسایی مشتریان هدف با استفاده از سرویس های پست مستقیم و پست تبلیغ با نرخ دولتی از عمده امتیازات انتخاب پست به عنوان رسانه تبلیغاتی می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار