اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کارون یعقوبی نژاد، دبیر هیات فوتبال استان  اظهار کرد: طبق قراردادی که چند روز پیش جهت تحویل این ورزشگاه بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان منعقد شد، این ورزشگاه امروز به صورت رسمی به هیات فوتبال استان تحویل داده شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که هیات فوتبال چه برنامه ای برای استفاده از این ورزشگاه دارد؟ گفت: یکسری کارها درخصوص جایگاه خبرنگاران، ورودی تماشاگران و نحوه‌ی بلیت فروشی وجود دارد که باید آن ها را جهت بهتر شدن وضعیت، انجام دهیم.
 
دبیر هیات فوتبال خوزستان ادامه داد: این اقدامات در دستور کار هیات فوتبال قرار دارد و در این زمینه از باشگاه های فولاد و استقلال خوزستان دعوت کرده ایم و همفکری ای انجام داده ایم و به جمع بندی نیز رسیده ایم.
 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با یک پیمانکار چمن جهت حفظ و نگهداری زمین چمن این ورزشگاه قرارداد داریم و برای حفاظت خود ورزشگاه نیز با یک شرکت قرارداد داریم. درکل برای حفظ و نگهداری این ورزشگاه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
 
یعقوبی نژاد با بیان این که فقط تیم های لیگ برتری می توانند از این ورزشگاه استفاده کنند، گفت: مسابقات تیم های استقلال خوزستان و فولادخوزستان که لیگ برتری هستند، در این ورزشگاه برگزار می شود و بازی سایر تیم های حاضر استان در لیگ های یک، دو و سه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار