شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰

با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، راهیابی 4 دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز به مرحله نهایی این رقابت ها قطعی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، مدیر دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: المپیاد علمی دانشجویی در دو بخش متمرکز و غیرمتمرکز برگزار شد که پس از رقابت علمی دانشجویان مقطع کارشناسی در بخش غیرمتمرکز و در قالب قطب های هشت گانه از سراسر کشور، افراد حائز بیشترین امتیاز به مرحله نهایی راه یافتند.
دکتر سید اسماعیل هاشمی شیخ شبانی افزود: از دانشگاه شهید چمران اهواز در رشته کامپیوتر احمد امیری، در رشته مکانیک محمد حسین دورانه گرد و محمد واعظی و در رشته حقوق سحر قلی زاده دانشجویان برتر راه یافته به مرحله نهایی این المپیاد هستند.
وی افزود: مرحله نهایی نوزدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور مردادماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
دکتر هاشمی شیخ شبانی تصریح کرد: آن دسته از دانشجویانی که در المپیاد علمی دانشجویی موفق به کسب رتبه شوند از مزایایی در زمینه اشتغال، ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی، عضویت در بنیاد ملی نخبگان و .... برخوردار خواهند شد.
لازم به یادآوری است که از دانشگاه شهید چمران اهواز 58 دانشجو در مرحله نخست آزمون نیمه متمرکز المپیاد علمی دانشجویی شرکت داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار