اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۲۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
ملاقات مردمی در مرکز سامد با حضور تقی زاده مدیرکل آموزش وپرورش استان، ذراتی مشاور استاندار در امور ایثارگران، نمکی کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری و دهقان مدیرکل مسکن و شهرسازی برگزار شد. حاجی زاده مدیریت مرکز سامد استان خوزستان در حاشیه این دیدار عنوان کرد: این مرکز در سال 89 افتتاح و از آن تاریخ همواره پاسخگویی مطلوب به مردم را خط مشی سامد استان دانسته است
به گزارش خبرنگار راوبط عمومی استانداری در مرکز سامد استانداری، ملاقات مردمی با حضور تقی زاده مدیرکل آموزش وپرورش استان، ذراتی مشاور استاندار در امور ایثارگران، نمکی کارشناس دفتر امور اجتماعی استانداری و دهقان مدیرکل مسکن و شهرسازی برگزار شد.  حاجی زاده مدیریت مرکز سامد استان خوزستان در حاشیه این دیدار عنوان کرد: این مرکز در سال 89 افتتاح و از آن تاریخ همواره پاسخگویی مطلوب به مردم را خط مشی سامد استان  دانسته  و تمام سعی و اهتمام  خود را بر خدمت شایسته به هم استانی های عزیز قرار داده است.
مدیر مرکز سامد تصریح کرد : شماره تماس 111 پل ارتباطی مردم با سامانه الکترونیک سامد است و درخواست ها پس از ثبت در سامانه و دریافت کد رهگیری به ادارات ذیربط در سطح استان ارسال و پس از بررسی های صورت گرفته شده پاسخ مقتضی در سامانه منعکس و طی تماس بعدی به متقاضی ابلاغ می گردد.
 وی خاطر نشان کردند: سامد علاوه بر پاسخگویی به تماس های تلفنی طی سفرهای استانی، نامه های سفر را  جمع آوری ،تلخیص، پالایش و به دستگاهها ارسال نموده است. تنها در سفرریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر روحانی  بیش از70000 تماس تلفنی با خط 111برقرار و نزدیک 230000 نامه مردمی جمع آوری شد.
حاجی زاده در ادامه افزود: در حال حاضر با عنایت به رویکرد  استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر مقتدایی برنامه ملاقات مدیران با مردم استان بعنوان راه حلی جهت تسهیل ارتباطات در نظر گرفته شده و در این مدت مدیران دستگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی استان، فرماندار کلانشهر اهواز، شهردار کلانشهر اهواز،شرکت آب و فاضلاب شهری اهواز،سازمان آموزش و پرورش استان، اداره ورزش و جوانان استان، دفتر امور اجتماعی استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران در مرکز سامد حضور و دستور حل مشکلات مردمی را دادند.
وی در خاتمه عنوان کرد: سامد مسیری تازه برای مردم و مسئولین فراهم کرده است و با فرهنگ سازی پاسخگویی دستگاه های استان موجبات رضاتمندی هرچه بیشتر مردم را فراهم خواهد نمود.







comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
رضا احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
comment
0
1
comment سامد 4 سال از خدمات دهی اش می گذرد و در این 4سال خدماتش رسانه ای نمی شد و این تبلیغات تازه در خصوص خدمات دهی آن یک نوع برداشت دیگری از آن می شود
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
comment
0
0
comment آقای حلالی واقعأ چرا نقد های ما را نمی زنید مگر این گزارشات ،رپرتاژ آگهی هستند ، اگر چنین است مطلب را به عنوان رپرتاژ آگهی اعلام کنید تا تکلیف مخاطبینتان مشخص شود وبه پای شما نوشته نشود
comment
صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
comment
0
0
comment بنده با نظر جناب رضا حلالی موافقم چرا در مدت بیش از 3 سال از تاسیس سامد ،اینچنین گزارشات آن رسانه ای نمی شد در این گزارش در مورد سفر ریاست محترم جمهور گزارشی ارائه شده بود حال اینکه سرپرست این مجموعه تنها یک ماه است که منصوب گردیده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار