شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۵

شوشان: با دادن آخرین مهلت به بنکداران، آنها باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال نسبت به جابجایی و انتقال کامیونهای خود از شهر اقدام کنند.

فرماندار اهواز گفت: با دادن آخرین مهلت به بنکداران، آنها باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال نسبت به جابجایی و انتقال کامیونهای خود از شهر اقدام کنند.

عبدالعزیز فدعمی با بیان اینکه وضعیت بنکداران بحثی چندین ساله و از مشکلات اساسی شهر اهواز است، اظهار کرد: برای جابجایی و انتقال بنکداران از مرکز شهر بارها به آنان اخطار داده شده و با وجود اینکه شهرک بنکداران در خارج از اهواز آماده و مهیا شده اما همچنان معضل موجود و نارضایتی شهروندان موجود است.

وی تصریح کرد: در تامین شهرک بنکداران به رغم اینکه وظیفه تامین اعتبار نداشتیم اما هر آنچه مورد نیاز بود را در حد توان تامین کردیم و درحال حاضر آمار بالایی از بنکداران در شهرک مستقر شدند و رضایت کامل دارند.

فدعمی با اشاره به اینکه درصدی از این بنکداران با وجود فشارها و فرصتهای مختلفی که به آنان داده شده، هنوز از شهر خارج نشدند، افزود: با توجه به این امرر مقرر شد تا پایان اردیبهشت ماه فرصتی دوباره به آنان داده شود.

وی تصریح کرد: پس از پایان یافتن این مهلت، کامیونهای بنکداران که در زمان حاضر محدودیت تردد تا ساعت 23 شب را دارند، در طول شبانه روز حق ورود به مرکز شهر را نخواهند داشت و محدودیت تردد برای آنان به صورت شبانه روز اعمال می شود.

فرماندار شهرستان اهواز تصریح کرد: در صورت مشاهده ورود کامیونها با همکاری شهرداری، پلیس راهنمایی رانندگی و پلیس امنیت با متخلفان برخورد جدی می شود.

وی ادامه داد: بنکداران پس از انتقال به شهرک بنکداران می توانند از محل فعلی خود در شهر به عنوان دفتر استفاده کنند.

به گزارش مهر، ساخت مجتمع بزرگ بنکداران اهواز در زمینی به وسعت 50 هکتار از سال 1385 آغاز شده و بر اساس طراحی انجام شده، در این مکان برای راه اندازی بیش از 800 واحد بنکداری کوچک و بزرگ فضا وجود دارد.

263 نفر در اهواز دارای پروانه بنکداری هستند که ۹۳ واحد از این صنف در مرکز شهر مستقر هستند و به دلیل مشکلاتی چون اختلال در ترافیک باید از این منطقه خارج شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار