اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۸۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
*مجری مراسم سید رضا طباطبایی از جوانان شاخص اصلاح طلب خوزستان و عضو شورای هماهنگی جوانان احزاب بود .

* تصویر ، سید محمد خاتمی  در  جایگاه سالن ضیافت افطاری جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان جالب توجه بود. 

در این گردهمایی حضور  پرشور جوانان در کنار افراد باتجربه  و شخصیت های مطرح سیاسی  و اجرایی استان قابل توجه بود.
*
*حضور هنرمندان ، فعالین اجتماعی ،اساتید دانشگاه ، مدیران اجرایی و دانشجویان در کنار نخبه گان سیاسی جوان  ازنکات مثبت ضیافت شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان به شمار می رفت.

سید مجید مروج در طی  سخنانش از حمایت های دکتر کیانوش راد در تشکیل شورای هماهنگی جوانان احزاب اصلاح طلب خوزستان ،به عنوان اولین شورا در سطح کشور قدردانی کرد.

* دکتر بختیار پور ، مشاور امنیتی استاندار خوزستان  که در این ضیافت افطاری شرکت کرده بود، چنین جلساتی را دارای خیر و برکت دانست و گفت :در این گونه جلسات فرهنگ گفتگو جایگزین عکس العمل های غیرمنطقی می شود و زمینه برای آشنا شدن جوانان علاقمند به فعالیت های سیاسی با هم فراهم می آید.

* عبدالرضا دسومی از  مدیران دولت اصلاحات و فعال سیاسی نیز گفت :  بیشتر شهدای  اوایل انقلاب از جوانان بودند و تاریخ نشان داده است که اگر جوانان به صحنه بیایند می توانند نقش تاثیر گذاری در فعالیت ها ایفا کنند.وی افزود :  ان شالله شرایطی فراهم شود تا جوانان اصلاح طلب بتوانند در جهت تحقق اهداف انقلاب گام بردارند .

* دکتر خون میرازیی فرماندار اسبق لالی و فعال اصلاح طلب اظهار داشت : گردهمایی های اصلاح طلبان  را باید به فال نیک گرفت و سعی کرد با فعالیت مداوم  در جهت  گشایش هر  چه بیشتر فضای سیاسی در کشور گام برداشت . 

دکتر صنیعی ، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهوازنیز چنین گردهمایی هایی را سبب خارج شدن از فضای سیاسی بسته ی دوران احمدی نژاد دانست و بر حضور فعالان سیاسی و اجتماعی در عرصه ی گفتگو و تعامل تاکید کرد . 

* سید رسول موسوی ، مشاور استاندار در امور فرهنگ عمومی و نماینده ی اسبق مردم اهواز در مجلس ، ضیافت افطاری جوانان اصلاح طلب  خوزستان را میمون و مبارک دانست وتصریح کرد : چنین گردهمایی هایی آینده ی خوبی  را برای اصلاحات رقم خواهد زد .وی همچنین گفت : سه شرط  درک منطقی ،عقل کارآمدو  احساس قوی نیز برای موفقیت اصلاح طلبان لازم و ضروری است .

* مهندس طیبه اسماعیلی ، مدیر کل اسبق امور اجتماعی زنان در استانداری خوزستان نیز اظهار داشت : حضور قانونی تفکرات مختلف در جامعه سبب نشاط می شود و عرصه ی رقابت منطقی و صحیح را فراهم می کند .وی خاطر نشان کرد : افتخار می کنیم جمع زیادی از متفکران اصلاح طلب به دعوت جوانان گرد هم آمده اند تا  همزمان با ماه مبارک رمضان ، بر عهد و پیمان خویش برای برپایی اصلاحات و آینده ی بهتر در کشور تاکید کنند .

دکتر مهناز کسمتی ، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در خصوص این گردهایی اظهار داشت : شرکت در این ضیافت افطاری از دو جنبه برایم لذت بخش بود.  یکی  حضور در جمع جوانان روزه داری که رایحه  ی خلوص و بندگی  در آنان مشاهده می شود و دوم ،   دیدار چهره های شاداب و امیدوارانه ایی است که پس از 8 سال  دوری ،دوباره  در یک محفل دوستانه به دور هم جمع شده اند. این چهره ها ی خدا جو فرزندان همین خاک پاک هستند که
خواستار فضایی پرنشاطتر و موثرتر در ساختن ایرانی بهتر برای نسل های آینده می باشند . باید بدانیم درخت تناوری که ریشه در عمق جان زمین دارد براحتی با هرس شاخ و برگ خشکانده  نمی شود بلکه باعث  سترگ شدن ریشه آن شده و در فرصت مناسب شاخه های قوی تری را ایجاد خواهد کرد. امید است همه دلسوزان این مرز و بوم قدر این درختان جوان و رشید خود را بدانند و با ایجاد فضایی مناسب بهره کافی از انرژیهای نهفته آنها برده شود.

*همچنین در این مراسم محسن اورکی ، مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان خوزستان ، دکتر سیادت ،  مشاور استاندار خوزستان و ریاست دانشگاه  کشاورزی و منابع طبیعی رامین ، دکتر دادخواه عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز ، دکتر علی حسین حسین زاده ، مدیرکل اسبق امور اجتماعی استانداری خوزستان و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز ، حضور داشتند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۷
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
comment
1
0
comment ... باید پایش را ازگلیم خوزستان بیرون بکشد
پاسخ ها
comment
یاسر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
comment
comment گل گفتی
comment
عبدلله سلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
comment
0
0
comment در سایت وزین شوشان میخواندم که یکی ازکارهای استاندار محترم استان خوزستان .تعریف کردن جوک درجلسات متعارف است .یکی ازجوکهای نامبرده که مربوط به عقاب وگنجشک ابادانی است ودراولین نشست مطبوعاتی ایشان نقل شده بود ظاهرا نقل ان جوک بمناسبت توصییه وزیر محترم کشور بوده که ازاستاندارمحترم خواسته بود تا طراوت وشادابی را به استان خوزستان بیاورد بنابرین طراوت وشادابی خوزستانیها با اجرای کنسرت حاصل نمیشود بلکه ازراه تعریف جوک قابل استحصال خواهد بود.
comment
ابوعدنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
comment
0
1
comment استفاده از جالب توجه بود درحاشیه نگاری ، جالب توجه بود
comment
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
comment
0
0
comment ﻮﻉ ﻧﮕﺎﻩ، ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺁﮔﺎﻫﯽﻫﺎ، ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻭ ﺑﻪ
ﻃﻮﺭ ﮐﻠﯽ ﻓﻬﻢ ﻭ ﺩﺭﮎ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻥ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭼﻨﺪ ﺩﻫﻪ ﻗﺒﻞ
ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ . ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﯾﺎ ﮐﺴﺎﻧﯽ
ﻧﺘﻮﺍﻧﻨﺪ
ﺍﯾﻦ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺭﺍ ﺩﺭﮎ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﻭ ﺑﻪ
ﻋﺒﺎﺭﺗﯽ ﺍﺳﺘﺒﺪﺍﺩﯼ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺣﺎﮐﻢ ﮐﻨﻨﺪ، ﺧﯿﻠﯽ
ﺯﻭﺩ
ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ . ﭼﻮﻥ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺩﺭ ﺑﺴﺘﺮ ﺯﻣﺎﻥ
ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺭﻭﺩﺧﺎﻧﻪ ﺣﺮﮐﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﻣﯽﺭﻭﺩ . ﻫﺮ
ﭼﯿﺰﯼ
ﮐﻪ ﺭﺍﻩ ﺣﺮﮐﺖ ﯾﮏ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺳﺪ ﮐﻨﺪ،
ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﺪ
ﻣﺎﻧﻊ ﺣﺮﮐﺖ ﺭﻭﺩ ﺷﻮﺩ . ﺑﻠﮑﻪ ﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﻧﻮﻋﯽ ﺍﯾﻦ ﻣﺎﻧﻊ ﺭﺍ ﺍﺯ
ﺳﺮ
ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺩ ﺑﺮ ﻣﯽﺩﺍﺭﺩ ﯾﺎ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﻣﯽﺯﻧﺪ

عادل عبیات
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
comment
0
1
comment معمولأ جوک در زمانی استفاده می شود که فضای آزادی وجود نداشته باشد و گوینده مطالب خود را به صورت های تمثیل و بدایه وجوک بیان می کند حالا نمی دانیم چرا این آقای استاندار از لطیفه یا همان جوک برای بیان نظرات خود استفاده می کند
comment
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
comment
0
0
comment ایا چند ده قبل مثلا سه دهه قبل وضع جامعه وکشور چگونه بوده ، که الان مثل سابق نیست ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار