اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
نهاد ریاست جمهوری خطاب به
عبدالرضا نوری در این نامه با اشاره به اینکه این محور از پر رفت و آمد ترین جاده های کشور به عنوان حلقه اتصال در ترانزیت کالا از بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور مطرح است
از دکتر روحانی درخواست نمود تا دستور ویژه ای به منظور تکمیل این پروژه صادر نمایند.
پس از ارسال این نامه پاسخی از نهاد ریاست جمهوری خطاب به دکتر نوبخت،معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی جهت بررسی موضوع و اقدام لازم در این خصوص صادر گشت.
عبدالرضا نوری در این باره گفت : میزان بالای حوادث و سوانح دلخراش منجر به فوت و جرح در محور مذکور به دلیل یک بانده بودن مسیر رفت و برگشتف تردد پر حجم وسایط نقلیه سنگین از سایر نقاط کشور و دیگر نواقص فنی موجب شده تا این جاده به عنوان "جاده مرگ" یاد شود.
وی ابراز امیدواری نمود: با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری های صورت گرفته پایان سال جاری این پروژه تکمیل گردد.
نوری گفت : عملیات چهار بانده کردن محور فوق در سال 1388 به طول 46 کیلومتر و در 6 قطعه مجزا با اعتباری بالغ بر 5/3 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و نفت آغاز و در اواخر سال 1391 عملیات اجرایی پروژه تنها با 16 کیلومتر پیشرفت فیزیکی ، به دلیل عدم وجود منابع اعتباری و دیون به پیمانکار متوقف گردید.
گفتنی است این محور از پر رفت و آمد ترین جاده های کشور به عنوان حلقه اتصال و کریدور شمال – جنوب در ترانزیت کالا از بندر امام خمینی به سایر نقاط کشور مطرح است و نقش حائز اهمیتی در حوزه ترابری، مسافری و انتقال گاز و نفت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار