اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
سید صادق فاضلی :
سید صادق فاضلی ، از برگزاری جشنواره ی تئاتر استانی در اواخر شهریور ماه سال جاری در اهواز خبر داد وی گفت در این جشنواره به هنرمندان با دیده ی تکریم نگریسته می شود.
سید صادق فاضلی ، از برگزاری جشنواره ی تئاتر استانی در اواخر شهریور ماه سال جاری در اهواز خبر داد . 

سید صادق فاضلی ،با اظهار اینکه جشنواره ی تئاتر استانی در اواخر شهریور ماه  سال جاری در اهواز برگزار می شود، گفت : 
ابتدا  24نمایش از سراسر استان انتخاب می شود و از بین آنها 9 تا 12 گروه نمایشی برای رقابت در عرصه ی جشنواره تئاتر استانی برگزیده شده  و مورد داوری نهایی قرار می گیرد . 
وی با اشاره  اینکه در این جشنواره به هنرمندان با دیده ی تکریم و احترام نگریسته می شود ، افزود: 
تمامی سعی ما در جشنواره ی تئاترهای استانی این است که هنرمندان از شرکت در این جشنواره احساس شعف وشادابی کنند و  به این باور برسند  که برای هنرآنها ارزش قائل هستیم .  وی در عین حال افزود : در این جشنواره آخرین دیدگاه ها و جدیدترین نگاه ها ی هنرمندان ارائه می شود .
دبیر بیست و ششمین جشنواره ی تئاتر استانی ، گفت  :
 یکسری برنامه ها ی جنبی نیز در ایام جشنواره برگزار می شود که از این برنامه ها می توان به برگزاری کارگاه ها ی بازیگری تئاتر توسط اساتید به روز و برجسته ی تئاتر کشوراشاره کرد. همچنین برگزاری کارگاه های  آموزش نمایشنامه نویسی و تئاترهای خیابانی  نیز از برنامه های دیگر جشنواره ی تئاتر استان  خوزستان خواهد بود  .
وی همچنین  تاکید  کرد که  یکی از معضلات استان در بخش تئاتر، نبود نمایشنامه های قوی می باشد که سعی می کنیم  با برگزاری کارگاه های آموزشی این نقص مرتفع شود . 
سید صادق فاضلی  خاطر نشان کرد که هنرمندان علاقمند به شرکت در کارگاه های آموزشی می توانند در روز نخست جشنواره با مراجعه به محل برگزاری جشنواره ی تئاتر استانی در این کارگاه های آموزشی  ثبت نام کنند . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار