اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
حسین طاهری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی طی حکمی دکتر اردشیر صالح پور را به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.دکتر اردشیر صالح‌پور نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و مدرس تئاتر متولد 1336 ایذه و صاحب مدرک دکترای تخصصی پژوهش هنر از دانشگاه هنر است.
حسین طاهری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی طی حکمی دکتر اردشیر صالح پور را به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

 متن این حکم آمده به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای دکتر اردشیر صالح‌پور
جشنوارة بین‌المللی تئاتر فجر جریان پویای زندگی است و نمایش حیات و سبزینه‌هایش در گسترة تئاتر این مرز وبوم؛ و جایگاه‌اش را صد البته مرهون تلاش و خلاقیت یکایک هنرمندان ایران‌ِ اسلامی و همة دست‌اندرکاران و مجریان امر است.
با امعان نظر به مرتبت والای جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در سپهر هنرهای نمایشی، و عنایت به تخصص و تجربیات ارزندة جناب‌عالی در این حوزه، شما را به عنوان «دبیر سی‌وسومین دبیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» منصوب می‌نمایم.
برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد هنر نمایش با مؤلفه‌های سال اقتصاد و فرهنگ، و در طراز انقلاب اسلامی ایران، با بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت تئاتر کشور و عرصه‌های بین‌المللی، و استفاده از توان و مشارکت همة هنرمندانِ گران‌سنگ و فرهیخته با گونه‌گونی سلایق و علایق، و نیز دست‌اندرکاران اجرایی و میسور است، که ان‌شاالله با مشاوره همه‌سویه، مداقه تام و برنامه‌ریزی هدف‌مند شما محقق شود.  توفیق‌تان را درتصدی مسئولیت پیش‌رو، از حضرت حق خواستارم."
دکتر اردشیر صالح‌پور نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و مدرس تئاتر متولد 1336 ایذه و صاحب مدرک دکترای تخصصی پژوهش هنر از دانشگاه هنر است.
از او آثاری چون "گرامافون ونمایش"، "بنفشه‌های سوگوار"،" پیکرک‌ها"، "عروسک‌ها و صورتک‌های ایران باستان" به چاپ رسیده است. صالح‌پور بیش از ده عنوان نمایش‌نامه نوشته، چند نمایش را کارگردانی کرده و سابقه بازیگری در تئاتر را نیز دارد.
مدیریت تئاتر استان‌های کشور، عضویت در کانون ملی منتقدان تئاتر، مدیریت اجرایی جشنواره‌های تئاتر، مدیریت پخش هنری انجمن موزه‌های جهانی(ایکوم ایران) و دبیری جشنواره تئاتر عروسکی نیز در کارنامه صالح‌پور دیده می‌شود.
او سابقه 20 ساله تدریس در دانشکده‌های مختلف هنری را دارد و عضو هیات علمی فرهنگ و هنر است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حمید صدر رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment جای تاسف است که نمی توانیم از وجود چنین فردی در مدیریت ارشد فرهنگی استان استفاده کرد ولی در سطح کشور از توانایی ایشان به خوبی استفاده می شود
وقتی سطح مدیریتی پائین آورده می شود افراد توانمند نمی توانند کارآیی خود را به منصه حضور برسانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار