اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱
نویسنده: حسین عبدالعزیزی
در نشست معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اهواز با مسوولان آزمايشگاه هاي همكار و مجاز خوزستان بر توسعه فعاليت هاي آزمايشگاه ها، دعوت از محققان و کارشناسان این حوزه و تشدید نظارت بر عملكرد آنها تاکید شد. 
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، دکتر بهزاد شریف مخمل زاده معاون غذا و داروی این دانشگاه در اين نشست به بيان سياست هاي سازمان غذا و دارو در توسعه فعاليت هاي آزمايشگاه ها و نظارت بر عملكرد آنها پرداخت و افزود: مركز تحقيق و توسعه روش هاي آزمون براي نخستین بار در كشور در آزمايشگاه كنترل كيفي غذا و داروي اهواز در حال شكل گيري است.
وی با بیان اینکه از محققاق و كارشناسان براي همكاري در اين زمينه دعوت بعمل می آید، تصریح کرد: به دليل اهميت تسريع در صدور نتايج به ویژه نمونه هاي وارداتي و صادراتي از آزمايشگاه هاي همكار و مجاز درخواست می شود در زمينه آزمون هاي سريع و اعتبار بخشي اين روش ها وارد عمل شوند.
معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اهواز، افزود: بر اساس چك ليست هاي موجود و اصول GLP آزمايشگاه ها مورد ارزيابي و پايش قرار خواهند گرفت و از آزمايشگاه برتر تقدير بعمل خواهد آمد.
در پایان این نشست، موسسان و مسوولان فني آزمايشگاه هاي همكار و مجاز سوالات، نظرات و پيشنهادات خود را مطرح کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار