شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
رئیس هیئت مدیر مسکن شهرستان هندیجان
رئیس هیئت مدیر مسکن شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مشکلات مسکن مهر هندیجان ازشروع کار در سال 1387 به مناسبت هفته دولت که کلنگ آن توسط مسئولین شهرستان هندیجان و استانی زده شد آغاز گردید.
رئیس هیئت مدیر مسکن شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مشکلات مسکن مهر هندیجان ازشروع کار در سال 1387  به مناسبت هفته دولت که کلنگ آن توسط مسئولین شهرستان هندیجان و استانی زده شد آغاز گردید.
فریدون اسدی افزود: ما در بدو شروع مسکن مهر در استان خوزستان مقام اول را دارا داشتیم اما عدم پیشرفت کار پروژه مسکن مهر شهرستان هندیجان به دلایل مشکلات و معضلات بروکراسی و کارشکنی هایی که ارادات  در کار مسکن مهر بوجود آوردنده بودند به نتیجه نرسیده است و ما نتوانستیم به وقت منازل را تحویل مردم بدهیم.
اسدی بیان داشت: از جمله این مشکلات که بعد از 5سال وجود دارد نحوه پرداخت مالیات و  بیمه مشخص نشده ،اداره مسکن و شهرسازی بیشتر مسائل کلی مسکن مهر را توجیه نیستند و مصوبات شورای مسکن شهرستان را اجرا نمی کنند چندین بار ما اطلاع دادیم که این مصوبات را باید اجرا کنند اما توجیه نیستند و نمی دانند چگونه مطرح بکنند و به آن عمل کنند. در حال حاضر بزرگترین مشکل  اتحادیه مسکن مهر آورده  مردمی و  همکاری نکردن  ادارات دولتی  با اتحادیه  است.
فریدون اسدی تاکید کرد: 906 واحد ساخت آپارتمان داشتیم در مسکن مهر هندیجان که 520 واحد به اتمام رسیده و در مرحله سفت کاری قرارداد با  پیمانکار برده و بقیه به دلیل همکاری نکردن ادارات پرداخت نشدن سهم آورده مردمی عقب مانده اما  ما پیگیرکار هستیم تا به کمک مسئولین ارشد شهرستان مشکلات را حل کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار