اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۹۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
شهردار اهواز اعلام کرد:
سیدخلف موسوی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده کلانشهر اهواز بحث حمل و نقل عمومی است که شهروندان را آزار می‌دهد در همین راستا شهرداری اهواز در اقدامی جهادی جبهه وسیعی برای رفع این مشکل ایجاد کرده است.
مهندس سید خلف موسوی در بازدید میدانی از پروژه های فعال در منطفه 7 شهرداری اهواز با حضور در محل کارگاه زیرگذر خلیج فارس تصمیمات لازم را برای اتمام و بهره برداری سریع تر از این پروژه اتخاذ و دستوراتی در این زمینه صادر کرد.

شهردار اهواز با اشاره به محرومیت کلانشهر اهواز از زیرساخت های عمرانی در حوزه حمل و نقل شهری گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری جبران عقب ماندگی های این بخش با توجه به گسترش جغرافیایی و افزایش تراکم جمعیت در شهر است که چالش آینده شهر اهواز را به حوزه حمل و نقل شهری سوق خواهد داد.

سیدخلف موسوی اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده کلانشهر اهواز بحث حمل و نقل عمومی است که شهروندان را آزار می‌دهد در همین راستا شهرداری اهواز در اقدامی جهادی جبهه وسیعی برای رفع این مشکل ایجاد کرده است.

وی در ادامه به اقدامات شهرداری کلانشهر اهواز در بحث عمران شهری اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده پل شهید دقایقی در دهه فجر امسال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این عملیات احداث روگذر جواد الائمه (ع)، زیرگذر خیابان جمهوری و خلیج فارس در حال اجراست و ان شاالله عملیات اجرایی احداث تقاطع غير همسطح در محل میدان شهيد بندر (چهارشير) به زودی آغاز خواهد شد.

مهندس موسوی که در محل کارگاه پروژه زیرگذر خلیج فارس سخن می گفت؛ خاطرنشان کرد: این پروژه در بلوار پاسداران بعد از میدان خلیج فارس (دروازه) و در محدوده شهرداری منطقه هفت احداث شده و با توجه به بروز حوادث ناگوار رانندگی در این مسیر و به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در رفت و آمد وسائط نقلیه ، کاهش بار ترافیکی در برنامه توسعه شهري و همچنین با هدف افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای به اجرا در آمده است.

شهردار اهواز با اشاره به پیشرفت 82 درصدی پروژه زیرگذرخلیجفارس در خصوص مشخصات فنی این پروژه توضیح داد: طول مسیر این پروژه 350متر و عرض آن 8 متر است که در مسیر اجرای آن 520شمع،700تن میلگرد بکار رفته و همچنین 32000متر مکعب حجم عملیات خاکریزی و خاکبرداری،1500متر مکعب حجم عملیات بتن ریزی و 35000متر مربع حجم آسفالت در آن انجام شده است.

وي اضافه كرد: با توجه به تعهد مديرعامل سازمان عمران كارون و جديت پيمانكار پروژه انتظار داريم كه بتوانيم در آستانه هفته دولت زيرگذر خليج فارس را به عنوان نخستين زيرگذر كلانشهر اهواز به شهروندان اين شهر تقديم نماييم.

مهندس موسوي در پايان ضمن بيان اين مطلب كه نتيجه تخصيص به موقع اعتبارات و تزريق بودجه لازم و نظارت دقيق بر مراحل اجرايي اين پروژه ، اتمام عمليات اجرايي پروژه طبق زمان بندي اعلام شده مي باشد، گفت: بهره برداري از اين پروژه ، گره ترافيكي منطقه را از بين برده و خدمتي كوچك از شهرداري اهواز در جهت رفع محروميت زدايي از منطقه 7 مي باشد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ahmad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
comment
0
0
comment به این میگن شهردار.به این میگن کار درست وحسابی....خسته نباشی خدا بهتون قوت وصبر وسلامتی بده...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار